کد خبر: 643296
تاریخ انتشار :

برنامه مهاجرت و یادگیری زبان را همزمان پیش ببرید

برنامه مهاجرت و یادگیری زبان را همزمان پیش ببرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

هدف بسیاری از افراد از یادگیری زبان مهاجرت به خارج از کشور است. برای گرفتن مدرک زبان آیلتس، گوته، TEF و طی‌کردن مراحل اپلای، لازم است سریع اقدام کنید. سریع‌ترین راه مسلط شدن به یک زبان خارجی، شرکت در کلاس‌های خصوصی است. اگر آدم پرمشغله‌ای هستید، می‌توانید با شرکت در یک جلسه آزمایشی در سامانه آموزش زبان آنلاین کار خودتان را شروع کنید!

بهترین مزایای tikkaa.ir

برای مهاجرت شما معمولاً نیاز دارید یک مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی یا فرانسوی داشته باشید. بااین‌حال این موارد تنها زبان‌هایی نیستند که در تیکا تدریس می‌شوند. شما می‌توانید زبان‌های ترکی استانبولی، ایتالیایی، اسپانیایی، هلندی و ... را هم یاد بگیرید. بسیاری از کشورها مانند ایتالیا مدرک زبان انگلیسی را نیز از دانشجویان بین‌المللی قبول می‌کنند. بااین‌وجود برای زندگی راحت‌تر در این کشورها بهتر است حتماً به این زبان‌ها مسلط شوید.

شما می‌توانید کلاس‌های زبان را بعد از ورود به کشور مقصد هم ادامه دهید! همچنین می‌توانید با هزینه اندکی کلاس‌های خود را با اساتید زبان‌های جدیدی که ممکن است لازم داشته باشید ادامه بدهید. تیکا در همه مراحل در کنار شما خواهد بود. در حال حاضر هم تعداد قابل‌توجهی - بیش از 5 درصد - از زبان‌آموزان تیکا خارج از ایران هستند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های مهاجرت

2

حتماً میدانید که با یادگیری زبان و گرفتن نمره بالاتر در آزمون‌های زبان، شانس شما برای گرفتن پذیرش بالا می‌رود. حتی اگر بدون دانستن زبان مهاجرت کرده‌اید، هزینه استخدام یک استاد زبان آنلاین از تیکا بسیار کمتر از کشورهای خارجی است. درعین‌حال بسیاری از اساتید تیکا از نظر سطح علمی با اساتید بومی برابری می‌کنند.

به‌علاوه وقتی زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید می‌توانید بخش مهمی از کارهای مهاجرتی را خودتان به‌راحتی پیش ببرید. هزینه‌های استخدام وکیل مهاجرتی بالاست. اما امکان ارتباط برقرار کردن و خواندن مطالب موجود به زبان انگلیسی یا فرانسوی یا آلمانی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

به‌علاوه به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات خودتان هیچ ضرری ندارد. بعد از ورود به کشور مقصد هم در صورت تسلط بر زبان می‌توانید بسیار بهتر زندگی خود را مدیریت کنید.

کلاس های فشرده زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی

اگر عزمتان را واقعاً جزم کرده باشید، می‌توانید هر روز کلاس رزرو کنید! در این حالت می‌توانید مراحل مبتدی تا پیشرفته را ظرف شش ماه هم طی کنید. استاد زبان آنلاین همیشه در دسترس شماست پس شما حتی می‌توانید دو نوبت در روز هم کلاس رزرو کنید. کلاس‌های فوق فشرده به زبان‌آموزانی که فقط یک روز در هفته وقت آزاد دارند هم می‌تواند کمک کنند دو جلسه را در یک روز بگذرانند.

از کلاس های نیمه خصوصی جا نمانید!

شما می‌توانید به طور مشترک یا جداگانه در یک کلاس آزمایشی و تعیین سطح شرکت کنید. در صورت تطابق داشتن سطح‌های شما با هم استاد می‌تواند برای شما یک کلاس نیمه‌خصوصی تعریف کند. کلاس‌های نیمه‌خصوصی معمولاً از یک و نیم ساعت کوتاه‌تر نخواهند بود و هزینه آن‌ها برای هرکدام از شرکت‌کنندگان با 30 درصد تخفیف محاسبه می‌شود. در کلاس‌های نیمه‌خصوصی دو تا سه زبان‌آموز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

کلاس‌های نیمه خصوصی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما فردی هستید که دوست دارید مکالمه را با تمرین با افرادی که هم سطح خودتان هستند یاد بگیرید این کلاس‌ها راست کار شما هستند. همچنین افرادی که دوست دارند در طول کلاس روی پروژه‌های گروهی کار کنند از کلاس نیمه‌خصوصی لذت می‌برند. اگر یک ترم کلاس خصوصی را پشت سر گذاشته‌اید و اعتمادبه‌نفس شما در مکالمه به زبان خارجی بیشتر شده است، به شما توصیه می‌کنیم پیگیر کلاس نیمه‌خصوصی باشید. از استاد خود بخواهید از سایر زبان‌آموزان خود که همسطح شما هستند دعوت کند با هم کلاس بگیرید. این کلاس‌ها برای رده سنی نوجوان و بزرگسال عالی هستند. شما می‌توانید هر بار استاد اشتباه یکی از همکلاسی‌های شما را تصحیح می‌کند نکته جدیدی یاد بگیرید.

در نهایت فرآیند آموزش زبان آنلاین با حضور واقعی سایر زبان‌آموزان است که جنبه جدی و درگیرکننده به خود می‌گیرد. به زبان‌آموزان فرصت سؤال پرسیدن و تمرین مکالمه خواهند داشت. مزیت کلاس‌های نیمه‌خصوصی نسبت به کلاس‌های گروهی در امکان به چالش کشیده شدن و درگیرکردن همه شاگردهاست. وقتی فقط دو هم‌کلاسی داشته باشید، فرصتی برای چک کردن اینستاگرام خود در حین کلاس نخواهید داشت! به‌علاوه حس رقابتی که معمولاً بین هم‌کلاسی‌ها به وجود می‌آید یادگیری را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

یادگیری به صورت ترکیبی از جلسات آنلاین و مطالعه شخصی

اگر فردی پرمشغله هستید یا با مطالعه شخصی بیشتر کنار می‌آیید، می‌توانید به طور متناوب جلسات آنلاین و آفلاین با استاد خود داشته باشید. در جلسات آنلاین استاد شما را تصحیح می‌کند و می‌توانید همه سؤالات خود را بپرسید. در جلسات آفلاین شما مطالبی که استاد برای شما ارسال کرده است را مطالعه خواهید کرد. این مطالب به‌صورت طبقه‌بندی‌شده به شما ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید حتی تمرینات ارائه خود را در جلسات مطالعه شخصی خودتان با ضبط یک ویدئو انجام دهید. ویدئوی خود را برای استاد ارسال کنید تا در طول کلاس بعدی بازخوردهای لازم را دریافت کنید. ایده ضبط ویدئو و صوت از خودتان در طول فرآیند یادگیری ایده عالی است زیرا به شما کمک می‌کند در طول زمان پیشرفت خودتان را احساس کنید. هر وقت حس کردید نمی‌توانید چیزی را به‌خوبی یاد بگیرید، کافی است نگاهی به تمرین‌های چند ماه قبل خود بیندازید تا تفاوت را به‌وضوح احساس کنید.

از دیگر ابزارهای مطالعه شخصی که در کنار جلسات آنلاین تأثیر فوق‌العاده‌ای بر یادگیری شما خواهند داشت آزمون‌های آنلاین هستند. آزمون‌های ازقبل تعریف شده زیادی وجود دارند که برای هر سطح از زبان‌آموزان قابل‌اجرا هستند. همچنین ابزارهای آموزش آنلاین زبان نیز می‌توانند به استاد شما اجازه بدهند آزمون‌های اختصاصی برای شما تعریف و طراحی کند و لینک این آزمون‌ها را در اختیار شما قرار بدهد.

کلاس های آنلاین آزمون زبان TEF و Dalf

برای افرادی که مقصد نهایی آن‌ها مهاجرت به کانادا باشد، گرفتن یک مدرک زبان فرانسوی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. در تیکا تعدادی استاد زبان آنلاین برای مدرک Tef زبان فرانسوی که برای کانادا کاربرد دارد همیشه وقت آزاد برای پذیرفتن شاگردهای جدید دارند.

چطور بهترین استاد زبان فرانسوی را پیدا کنم؟

برای نتیجه‌گیری سریع بهتر است از فیلترهای جست‌وجوی سایت تیکا استفاده کنید. اساتیدی که مدت طولانی‌تری با تیکا کار کرده‌‌اند معمولاً شاگردهای بیشتر و امتیاز مشخصی دارند. نظراتی که هر زبان‌آموز برای استاد خود می‌گذارد هم ملاک و معیار خوبی برای انتخاب استاد هستند. اساتید آموزش زبان فرانسوی که در دانشگاه درس‌های مربوط به رشته آموزش زبان را گذرانده باشند بیشتر مورد تأیید سامانه آموزش زبان تیکا هستند. در نهایت ویدئوی معرفی هر استاد دید خوبی درمورد سطح تدریس، نحوه صحبت‌کردن و زبان بدن هر استاد به شما خواهد داد. این نکات برای بسیاری از زبان‌آموزان مهم هستند. اگر بین چند استاد زبان فرانسوی مردد هستید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید، توصیه ما به شما این است که با هر استاد یک جلسه آزمایشی رزرو کنید.

جمع بندی

3

ما درtikkaa.ir  نه‌تنها اساتید خوبی را به شما معرفی می‌کنیم بلکه این اساتید در طول کلاس راهنمایی‌های لازم برای موفقیت در فرایند مهاجرت را نیز به شما ارائه می‌دهند. کلاس‌های تیکا زیر نظر سوپروایزرها برگزار می‌شوند و پرداخت‌ها شامل تضمین برگشت وجه نیز می‌شود. برای اطلاعات بیشتر حتماً از آموزشگاه زبان آنلاین تیکا دیدن کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها