کد خبر: 643532
تاریخ انتشار :

به کمک ورناپ در دنیای کسب‌وکارها بیشتر مطرح شوید

به کمک ورناپ در دنیای کسب‌وکارها بیشتر مطرح شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

هیچکس در دنیای مدرن امروزی، منکر تاثیر بسترهای اینترنتی بر افزایش فروش یا جذب مخاطبان بالاتر نیست. بیشتر صاحبان مشاغل، بازرگانان و تجار خرده و عمده در صدد هستند تا با کمک اینترنت و بستر مناسبی مانند گوگل، به حداکثر سود قابل انتظار برسند.

از سوی دیگر روی آوردن بیشتر این افراد به اینترنت و فعالیت در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی، سبب شده است که بازار رقابت بین مشاغل مشابه بسیار داغ شود و سرعت پیشرفت و رسیدن به سود بالا کاهش یابد.

کسانی که با حوزه IT و روابط عمومی آشنا هستند، راه‌های مختلفی را برای تسریع پیشرفت در این زمینه معرفی می‌کنند. اما آیا همه آن‌ها کارآمد هستند و همه افراد در هر جایی توانایی انجام آن‌ها را دارند؟

تبلیغ در موتورهای جستجو اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای برندسازی و جذب مخاطب بالاتر است، اما در کجا و به چه نحوی؟ ورناپ یک آژانس تبلیغاتی اینترنتی است که با روشی متفاوت و استفاده از ترفندهای سئو موجب بالا رفتن سوددهی کسب‌وکار شما خواهد شد.

در ادامه پس از معرفی کامل ورناپ به‌عنوان یک سایت درج آگهی، شما را با مزایای استفاده از آن نیز برای فروشنده و خریدار آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

ورناپ چیست؟

انتخاب یک منبع مناسب و قابل اعتماد برای تبلیغ کسب‌وکار و شناساندن آن به عموم مردم، یکی از دغدغه‌های اصلی تاجران یا صاحبان مشاغل مختلف است. ورناپ که یک وب‌سایت و زیرمجموعه شرکت گیلار است، در سال 1398 فعالیت خود را برای معرفی مشاغل خرد و کلان آغاز کرد.

مدیران این وب‌سایت از ترفندهای سئو و ارتقای رتبه سایت در گوگل برای طراحی استراتژی خود کمک گرفته‌اند. به همین منظور با بهینه‌سازی بیش از 1000 کلید واژه پرکاربرد و مرتبط، سعی دارند تا دسته‌های مختلف خدمات و فروشگاه‌ را به مردم معرفی کنند.

کیلد واژه‌هایی که این سایت برای هر دسته از کسب‌وکار انتخاب می‌کند، جزو واژه‌های رایج در بین مردم هستند که بیشترین میزان جستجو را دارند. باید بدانید که این کلید واژه‌ها در فضای رقابتی موتورهای جستجو به‌ویژه گوگل، به‌کمک تیم بسیار خبره و مجرب سئوی ورناپ ارتقا یافته‌ و به صفحات نخست نتایج جستجو موتورهای مربوطه راه می‌یابند.

با این کار کاربران اینترنت پس از جستجوی کلمه مربوط به یک کسب‌وکار، به صفحه ورناپ و تبلیغات مرتبط هدایت می‌شوند.

9

نحوه ثبت آگهی در ورناپ

پس از آشنایی با ماهیت و زمینه فعالیت این وب‌سایت ممکن است سوال زیر در ذهن شما طرح شود: چگونه کسب‌وکار خود را در این سامانه ثبت کرده و آن را به مردم معرفی کنیم؟

افرادی که صاحب مشاغل مختلف و مجاز هستند، باید ابتدا به سایت اصلی ورناپ وارد شوند. سپس با ایجاد یک حساب کاربری، اطلاعاتی را درباره کسب‌وکار خود وارد کرده و آن‌ها را در دسته مرتبط ثبت کنند.

با این کار مشاغل آن‌ها در زیرمجموعه مربوطه قرار می‌گیرد و هر کاربری که کلید واژه مرتبط با آن را جستجو کند، می‌تواند اطلاعات مربوط به حرفه مورد نظر را نیز به ‌دست آورد و آن را برای برطرف کردن نیاز خود انتخاب کند.

مزایای استفاده از ورناپ

1. هزینه بسیار کمی دارد

شاید بتوانیم به ‌جرات یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در ورناپ را هزینه پایین استفاده از آن بدانیم. کسانی که به‌دنبال برندسازی و معرفی خدمات یا محصولات خود هستند، در بسیاری از موارد برای تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر، هزینه‌های بسیار بالایی صرف می‌کنند.

همچنین نباید از این نکته غافل شویم که صرف هزینه برای تبلیغات همیشه بازخورد مثبت ندارد و در شرایطی ممکن است مبلغ مورد نظر بسوزد و افراد نتیجه مطلوب را به‌دست نیاورند.

پس ما به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد دارید در سایر وب‌سایت‌ها یا زمینه‌های مرتبط تبلیغ کنید، فرصت تبلیغات با قیمت بسیار کم در ورناپ را از دست ندهید.

2. محدودیت مکانی ندارد

مهم نیست که کسب‌وکار شما در کدام شهر و حتی روستای ایران قرار دارد، شما می‌توانید بدون محدودیت مکانی محل اصلی شغل خود را در ورناپ ذخیره کنید. حتی اگر شغل شما هیچ مکانی برای ارائه خدمات نداشته باشد، فرصت درج آگهی در این وب‌سایت را خواهید داشت.

ساده‌تر بخواهیم بگوییم، ورناپ تنها برای کسب‌وکارهایی که در دنیای واقعی نیز یک یا چند شعبه دارند کاربرد ندارد، بلکه حتی مشاغل کاملا اینترنتی هم می‌توانند  خدمات خود را در ورناپ معرفی کنند.

3. قابلیت به‌روز رسانی دارد

یکی از مشکلات رایج برای تبلیغات در وب‌سایت‎‌های معتبر در قالب رپورتاژ و روش‌های دیگر، محدود بودن یا نداشتن دسترسی به پنل اصلی وب‌سایت برای به‌روزرسانی محتوا است. اگر شما شغل خود را به‌عنوان یک رپورتاژ تبلیغ کرده‌اید، دیگر نمی‌توانید برای اصلاح اطلاعات یا اضافه کردن محتوای جدید، به پنل آن دسترسی داشته باشید.

اما در ورناپ این محدودیت‌ها تعریف نشده‌اند و شما می‌توانید هر زمان که بخواهید، با وارد شدن به حساب کاربری خود، اقدام به ویرایش اطلاعات کنید. همچنین می‌توانید چندین عکس مختلف از کار خود را به ‌اشتراک بگذارید تا مخاطبان بیشتری جذب کرده و محتوا را طبق خواسته خود تبلیغ کنید.

4. بازگشت مشتری تضمینی است

جذب مخاطب در یک بازه زمانی بعد از انتشار آگهی تبلیغاتی یک امر معمول است که در بیشتر موارد اتفاق می‌افتد. اما تبلیغی موفق است که مشتری را به خریدار وابسته کند و او ترغیب به بازگشت برای خرید مجدد شود.

این اتفاق در وب‌سایت ورناپ تضمینی است و طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 80 درصد از مشتری‌هایی که به‌سمت فروشنده هدایت می‌شوند، به محصولات و خدمات آن‌ها وابسته خواهند شد.

شاید یکی از دلایل اصلی آن در دسترس بودن تبلیغ در زمان‌های مختلف باشد. یعنی مشتریان بعد از اولین خرید و رضایت از آن، حتی اگر آدرس حضوری یا اینترنتی فروشنده را گم کنند، می‌توانند با مراجعه مجدد به ورناپ، خرید خود را تکرار کنند.

5. عملکرد را بررسی کنید

از دیگر مزایای استفاده از ورناپ و ثبت آگهی در آن، تحلیل دقیق میزان اثربخشی آگهی یا پیشنهاد است.

اگر می‌خواهید بدانید چه تعداد مشتری را از طریق ورناپ جذب کرده‌اید و میزان اثربخشی آن چه میزان بوده است، پشتیبان‌های آن می‌توانند با استفاده از ابزارهای تحلیل آنلاین به شما کمک کنند.

مزایای ورناپ تنها برای فروشنده‌ها نیست

اگر صاحب هیچ نوع کسب‌وکاری نیستید و تا اینجای مطلب گمان می‌کنید که ورناپ برای شما مناسب نیست، بهتر است بدانید خریداران هم از مراجعه به ورناپ سود بالایی می‌برند.

اگر شما در مقام یک خریدار به ورناپ مراجعه می‌کنید، باید با این جنبه از مزیت آن نیز آشنا شوید که دیگر قرار نیست برای یافتن کسب‌وکار یا فروشگاه مورد نظر خود ساعت‌ها در اینترنت وقت بگذرانید.

تنها کافی است به این سایت درج آگهی وارد شوید و با انتخاب حوزه مورد نظر خود، پیشنهادهای متعدد را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.

هدف

مقصد نهایی ورناپ این است که به مشتریان کمک کند تا بهترین فروشنده را براساس معیارهای مختلف انتخاب کنند و فروشنده‌ها یا عرضه‌کننده‌ها نیز بدون صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات، به رویای خود یعنی کسب سود بیشتر دست یابند.

10

در پایان به‌عنوان جمع‌بندی باید بگوییم ورناپ یک سایت درج آگهی در اینترنت و موتورهای جستجو است که بر پایه سئو و بهینه‌سازی سایت، تلاش می‌کند تا بهترین فروشنده‌ها را به مشتری‌های هدفمند خود متصل کند. استفاده از این وب‌سایت مزایای بسیار زیادی دارد که در این سطور بالا به آن‌ها اشاره کرده و شما را با جنبه‌های مثبت برای طرفین معامله خرید و فروش کالا و خدمات آشنا کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها