کد خبر: 643535
تاریخ انتشار :

اشکهای مریم مومن در آنتن زنده

مریم مومن در مصاحبه ای از زندگی شخصیش می گوید و از صدماتی که از طلاق والدینش کشیده پرده بر می دارد.مریم مومن در میان اشکهایش می گوید که از اینکه فرزند طلاق بوده بسیار ناراحت است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 

 

 

مریم مومن بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است که با وجود اینکه چهره ای تازه در این عرصه است اما طرفداران زیادی دارد.مریم مومن در مصاحبه ای از زندگی شخصیش می گوید و از صدماتی که از طلاق والدینش کشیده پرده بر می دارد.مریم مومن در میان اشکهایش می گوید که از اینکه فرزند طلاق بوده بسیار ناراحت است.مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت بین مردم شناخته شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.مریم مومن از هنرمندان بی حاشیه سینما و تلویزیون است.

 

 

 

 

 

 

مریم مومن

 

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم . شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد. تک فرزند خانواده می باشد گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگوش و زرنگ بوده است.

 

اولین تجربه بازیگری مریم مومن

اولین بار در سال 1382 وقتی تنها 5 ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

شروع تئاتر مریم مومن

در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سالها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌  کردم. با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش حرفه ای شد تا اینکه سال 1396 وقتی 19 ساله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت.دپخش این سریال در پاییز 97 از شبکه سه او و حسام منظور را بشدت معروف کرد.

 

مریم مومن

بازی مریم مومن در بانوی عمارت 

داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

کار دندانپزشکی مریم مومن

 

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

علایق مریم مومن

به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است و از بچگی علاقه زیادی به لواشک و آلوچه خشک دارد و به گفته خود معتاد ایناست.

 

مریم مومن

پزشکی و بازیگری مریم مومن

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار می کردم و زمانی که بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری می رفتم تا اینکه از طریق یکی از دوستان خوبم به بازی در سریال بانوی عمارت دعوت شدم.

 

مریم مومن

ازدواج مریم مومن

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

 

تجربه کلاس بازیگری مریم مومن

قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است. آن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان 200 – 400 هزار تومان می گرفت.

درد دل مریم مومن راجع به طلاق

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم.من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند .من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم.زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم . با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

مریم مومن

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها