کد خبر: 643633
تاریخ انتشار :

سردار آزمون به سیم آخر زد

با توافق صورت گرفته میان باشگاه بایرلوکوزن و زنیت سردار آزمون نیم فصل دوم برای تیم بایرلورکوزن در بوندس لیگا توپ خواهد زد.

سردار آزمون به سیم آخر زد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک روس ها آنقدر با سردار آزمون بد تا کردند تا سردار آزمون مجبور شود سریعتر روسیه را ترک کند. پیش تر باشگاه بایرلوزکوزن با سردار آزمون قراردادی به مدت 5 فصل امضاء کرد اما این قرارداد قرار بود از تابستان آینده اجرایی شود و سردار آزمون تا پایان فصل در روسیه و زنیت بماند. سردار آزمون آنقدر در این روزها از سوی روس ها آزار و اذیت شد که حالا تصمیم جدیدی برای خود گرفته است.

 

اما توافق جدیدی در این زمینه صورت گرفت و سردار آزمون با شروع ادامه بازی های دور برگشت بوندس لیگا برای تیم آلمانی توپ خواهد زد.

به طور حتم باشگاه آلمانی برای در اختیار گرفتن قریب الوقوع سردار آزمون مبلغی را به باشگاه روسی پرداخت کرد. این البته درخواست باشگاه آلمانی هم بود. باشگاه بایر در نامه نگاری با باشگاه زنیت اعلام کرده بود اگر رضایتنامه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تعطیلات زمستانی صادر شود حاضر است مبلغ 2 تا 3 میلیون یورو به حساب روس واریز کند.

سردار آزمون بعد از 8 سال حضور در تیم های روبین – روستوف و زنیت به حضور خود در فوتبال روسیه پایان خواهد داد و از ابتدای نیم فصل دوم بوندس لیگا برای بایرلوکوزن بازی خواهد کرد. روز گذشته تیم زنیت به اردوی تدارکاتی خود در امارات پایان داد و راهی پرتغال شد و طبیعی بود سردار آزمون در این سفر همبازیان خود را همراهی نکند. بلافاصله بعد از انتشار این خبر در اردوی زنیت همبازیان سردار آزمون در صفحات شخصی خود با انتشار تصویری از خود و سردار آزمون برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند و سردار آزمون هم پای این صفحات برای همبازیان خود آرزوی موفقیت کرد ودر بیشتر پیام ها نوشت روزهای خوب در زنیت و خاطرات خوب با همبازیان را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها