کد خبر: 644461
تاریخ انتشار :

هانیه توسلی در فیلم زندگی خصوصی

هانیه توسلی در چند سال پیش در فیلم زندگی خصوصی در مقابل فرهاد اصلانی ایفای نقش کرده است که در این فیلم هانیه توسلی زن صیغه ای آقا بازیگر می شود و داستان حول این ماجرا پیش می رود.در ادامه قسمتی از این فیلم را مشاهده می کنید

هانیه توسلی در فیلم زندگی خصوصی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هانیه توسلی عکسی از خودش بدون آرایش به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و با گریم متفاوتش این حاشیه را ایجاد کرده است که بیمار شده و درگیر بیماری سختی است.هانیه توسلی بارها در استوری های خود تکرار کرده است که بدون آرایش زیباتر است و سادگی را بیستر می پسندد. هانیه توسلی اخیرا در سریال زخم کاری ایفا نقش کرده است و بیش از پیش شهرت و محبوبیت یافته است.هانیه توسلی در چند سال پیش در فیلم زندگی خصوصی در مقابل فرهاد اصلانی ایفای نقش کرده است که در این فیلم هانیه توسلی زن صیغه ای آقا بازیگر می شود و داستان حول این ماجرا پیش می رود.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی زاده 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.هانیه توسلی دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد.او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.با بازی در فیلم شب های روشن برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن خانه سینما در شهریور 82 شد. او همچنین در سی و یکمین دوره چشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

خانواده هانیه توسلی

پدر هانیه توسلی نادر تقی توسلی است. او سرهنگ ژاندارمری بوده است.پدر هانیه توسلی سال ها است که فوت کرده است. مادر هانیه توسلی نیز خانه دار است.او سه خواهر دارد. هانیه توسلی در مورد خاطرات دوران کودکی اش گفته است که دوران کودکی بسیار شادی داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها