کد خبر: 644613
تاریخ انتشار :

قیمت دلار کاهش یافت ؟

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۴,۴۳۸ تومان معامله شد.

قیمت دلار کاهش یافت ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار ارزان شد.قیمت دلار بعد از توافق ایران و آمریکا ارزان شد.قیمت دلار همه را شوکه کرد.قیمت دلار یعنی دوباره گران می شود؟

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۴,۴۴۸ (بیست و چهار هزار و چهارصد و چهل و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۴ درصدی به ۲۴,۴۳۸ (بیست و چهار هزار و چهارصد و سی و هشت ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۰۳ (بیست و چهار هزار و پانصد و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۸۶ درصدی به ۲۴,۲۹۲ (بیست و چهار هزار و دویست و نود و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۵۳ (بیست و چهار هزار و پانصد و پنجاه و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۰۱ درصدی به ۲۴,۳۰۷ (بیست و چهار هزار و سیصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۱,۰۳۳ (بیست و یک هزار و سی و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۷۶ درصدی به ۲۰,۶۶۹ (بیست هزار و ششصد و شصت و نه ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها