کد خبر: 644626
تاریخ انتشار :

شانس برنده شدنتان در این محصولات ایران خودرو بیشتر است

مرحله سی و یکم فروش فوری ایران خودرو از امروز با عرضه سه خودرو آغاز شده است.


شانس برنده شدنتان در این محصولات ایران خودرو بیشتر است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

با توجه به آمارهای موجود متقاضیان پژو پارس TU۵ در حالی کم ترین شانس برنده شدن را دارند که بیش‌ترین سود در صورت برنده شدن نصیب آن ها می شود.

مرحله سی و یکم فروش فوری ایران خودرو از امروز با عرضه ۳ محصول پژو پارس TU۵، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و دنا پلاس آغاز شده است و تا پایان روز پنجشنبه ادامه پیدا می کند. اما متقاضیان کدام خودرو بیش‌ترین شانس برنده شدن را دارند؟

پژو پارس TU۵ تاکنون در ۱۱ مرحله از فروش فوری ایران خودرو عرضه شده است و البته یکی از خودروهای پرطرفدار نیز محسوب می شود.

در مراحلی که این خودرو برای فروش ارائه شده، میزان عرضه آن به طور میانگین ۳۴۵۵ دستگاه در هر مرحله بوده است و در نقطه مقابل در هر مرحله بیش از ۲ میلیون و ۱۳۴ هزار متقاضی برای این خودرو ثبت نام کرده‌اند. نمودار زیر تعداد متقاضیان و تعداد خودروهای عرضه شده را نشان می دهد:

بر اساس آمارها موجود می توان گفت به طور میانگین به ازای هر خودرو پژو پارس، ۸۳۰ متقاضی وجود داشته است؛ به بیان دیگر از هر هزار نفر متقاضی کم تر از دو نفر شانس برنده شدن دارند. نمودار زیر تعداد متقاضیان به ازای هر خودروی پژو پارس TU۵ عرضه شده به تفکیک مراحل را نشان می دهد:

خودروی بعدی دنا پلاس توربو اتوماتیک است که تاکنون در ده مرحله فروش فوری ایران خودرو عرضه شده است. در این مدت به طور میانگین در هر مرحله ۴۳۰۰ دستگاه از این خودرو عرضه شده و در نقطه مقابل به طور میانگین بیش از ۳۹۲ هزار نفر متقاضی برای آن ثبت نام کرده اند. نمودار زیر تعداد متقاضیان و خودروهای عرضه شده دنا پلاس توربو اتوماتیک را به تفکیک مراحل نشان می دهد:

بر اساس آمارهای موجود، به طور میانگین به ازای هر خودروی دناپلاس اتوماتیک توربو، ۲۲۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند؛ به بیان دیگر، از هر ۱۰۰۰ متقاضی تقریبا چهار نفر امکان برنده شدن را داشته اند؛

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها