کد خبر: 644838
تاریخ انتشار :

قیمت خودرو سمند صفر چند؟

قیمت خودروهای سمند صفر در این گزارش آمده است.

قیمت خودرو سمند صفر چند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت خودرو چند سالی است رو به افزایش است.با توجه به خدماتی که شرکت ها می دهند قیمت خودرو بالا است.قیمت خودرو در ایران زیادی بالا رفته است.آیا قیمت خودرو  کاهش می یابد؟

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که محصولات خانواده سمند در طی هفته روند کاهشی داشته است.

سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷ با کاهش ۲ میلیونی نسبت به آغاز هفته به ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ امروز به ۳۳۶ میلیون تومان رسید. که نسبت به آغاز هفته ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت داشت.

سمند صفر LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر نسبت به آغاز هفته ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورد . سورن پلاس ۱۴۰۰ نیز ۳۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. قیمت سمند مدل ۱۴۰۰ LX EF۷ به ۲۸۰ میلیون تومان رسید. سمند صفر LX EF۷ مدل ۰۰ نیز ۲۶۷ ارزش گذاری شد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس به ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۵ میلیون تومان را رد کرد. تیپ پنج ۲۰۶ نیز همچنان در بازه قیمتی ۳۲۷ میلیون درجا می‌زند.

پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان معامله شد.

بازار خودرو | خودرو تابعی از حرکت دلار

در بازار خودرو نیز قیمت ها متاثر از عقبروی های قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان وارد مسیر نزولی شد. به نظر می رسد بازار دوباره با شرایط نزولی همراه شود. هر چند که در صورت افزایش قیمت دلار در روز دوشنبه، بازار دوباره احتمالا دوباره میل به صعود خواهد کرد. این در حالی است که در بازار هنوز نه خریداران و نه فروشندگان فعالی وجود ندارند. 

بازار مسکن | نشانه های اثرگذاری وین بر مسکن

در بازار مسکن درحالی سیگنال ها حکایت از تحرکات جدید در بازار دارد که دوره رکودی نشان می دهد فعلا نباید انتظار تغییرات رونق و بهبود را به این زودی ها شاهد باشیم. هر چند که فعالان مسکن بر این باورند در صورت توافق برجامی وین هر چه زودتر میتوانیم از مرز رکود وارد اتفاقات جدید در بازار مسکن باشیم. به گفته آنان زمزمه های تغییر با گمانه زنی ها در خصوص توافق احتمالی برجام و عملیاتی شدن بخش اجرا در طرح نهضت تولید ملی مسکن در سال آینده می‌تواند بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد. 

بازار ارز دیجیتال | رمرز ارزها در مرز صعود

در بازار ارز دیجیتال هم قیمت بیت کوین در همان محدوده بالای 41 هزار دلار دنبال شد. سایر ارزها هم در همان محدوده قبلی روند صعودی را دنبال کردند. این در حالی است که مسیر صعودی رمز ارزها بعد از یک دوره نزول در صورت پایداری میتواند در سطوح قیمتی روبه جلو حرکت کند. فعلا بازار شرایط ناپایداری دارد و باید منتظر ماند که ارزبازان دیجیتال چه استراتژی را در پی میگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها