کد خبر: 644847
تاریخ انتشار :

نحوه برگشت پول طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد

محمودزاده در پاسخ به این سئوال که آیا در زمان برگشت پول و آورده اولیه به مجردهایی که نتوانستند در مدت زمان معین متاهل شوند، بحث پرداخت سود برای خواب سپرده و پول افراد در نظر گرفته شده، گفت: خیر، برگشت پول به افراد بدون سود است چراکه بنگاه معاملاتی باز نکرده‌ایم که واحدی را از کسی بخریم و به فرد دیگر بفروشیم و از این محل سودی کسب کنیم

نحوه برگشت پول طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح نهضت ملی مسکن برای تکمیل کردن طرح قبلی (طرح مسکن مهر) است که درطی چند مرحله اجرا شد. از زمان شروع نهضت ملی مسکن باعث نشده که قیمت مسکن و اجاره بها کاهش پیدا کند. به عقیده کارشناسان طرح نهضت ملی مسکن در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی دارد. هدف نهضت ملی مسکن کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، است. در ادامه به آخرین خبر از طرح نهضت ملی مسکن می پردازیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به مردان مجرد بالای ۲۳ سال این فرجه و فرصت داده شده که در مدت زمان ۲ سال متاهل شوند و بتوانند از امتیازات طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

محمود محمودزاده افزود: مجردان باید تعهد دهند اگر در زمانی که پروژه و واحد مورد نظر آماده به تحویل شد، متاهل نبوده باشند، واجد شرایط نیستند و واحد از آنها گرفته می‌شود و به واجد شرایط دیگر تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال که به طور قطعی قصد ازدواج دارند، پروژه نهضت ملی مسکن یک فرصت بسیار مغتنمی است، اظهار کرد: این پروژه و سیاست‌گذاری معضل تاخیر در ازدواج ناشی از مشکل مسکن را برطرف می‌کند.

محمودزاده ادامه داد: براساس قانون، واگذاری مسکن در طرح‌های حمایتی به خانوارهای واجد شرایط انجام می‌شود و به غیر از ۵ گروه مجردی که از ابتدای قانون مستثنی از شرط تاهل بودند، قرار بر این شد که در طرح نهضت ملی مسکن مردان مجرد بالای ۲۳ سال با هدف تسهیل‌گری در تشکیل خانواده و تحقق ازدواج آسان جزو مشمولان ثبت نام قرار بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها