کد خبر: 644860
تاریخ انتشار :

واکنش ها به برنامه ویژه خندوانه و رامبد جوان

رقص عربی رامبد جوان در برنامه خندوانه واکنش های متفاوتی در فضای مجازی داشته است اخیرا نیز معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به رقص عربی رامبد جوان پس از حادثه هولناک زن اهوازی واکنش نشان داد که درادامه می خوانید.

واکنش ها به برنامه ویژه خندوانه و رامبد جوان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 رامبد جوان بازیگر ، مجری ، کارگردان ایرانی است. رامبد جوان تا کنون سه بار ازدواج کرده است. همسر اول رامبد جوان ماندانا روحی ، همسر دومش سحر دولتشاهی و همسر کنونی اش نگار جواهریان است. رامبد جوان 50 سال دارد. او دو سه سالیست پدر شده و یک دختر زیبا به نام نوردخت دارد که بسیار شباهت به نگار جواهریان دارد. درادامه رامبد جوان با رقص عربی دربرنامه خندوانه توجه مخاطبان زیادی را به خود معطوف داشت که این مسئله حسابی خبرساز شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به رقص عربی رامبد جوان پس از حادثه هولناک زن اهوازی واکنش نشان داد.

وحید یامین پور در توییتی نوشت: خندوانه در شب ۲۲ بهمن گروهی از هموطنان عرب خوزستانی را دعوت کرده بود که رامبد لباس عربی پوشید و ساعتی با نغمه و شعر عربی شاد بودیم. از این کار فرهنگی تمیز در روزهایی که حادثه تلخ اهواز همه را شوکه کرده بود، تشکر می‌کنم، خوزستانی‌ها و هموطنان عرب در لطف و مهربانی بهترین هستند.

رامبد جوان کیست؟ 

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها