کد خبر: 644874
تاریخ انتشار :

یارانه ۲۲ بهمن برای شما واریز شد؟ / امروز هم صبر کنید

قرار بود یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن واریز شود، اما برخی هنوز آن را دریافت نکردند که احتمال دارد به دلیل تصمیم بانک عامل بوده باشد و امروز این واریزی آنها انجام شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق اعلام دولت قرار بوده به اعضای دهک‌های اول تا چهارم مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان یارانه ۲۲ بهمن پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرده است سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور مشمول این واریز بوده‌اند.

چهار دهک اول حدود ۳۴ میلیون نفر هستند. به نظر می‌رسد این افراد همان گروهی هستند که در پاییز سال گذشته مشمول دریافت یارانه کرونا و مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا شدند.

برخی مخاطبان می‌گویند یارانه ۱۰۰ هزار تومانی زودتر به حساب آنها ریخته شده است. به اعتقاد این افراد، موضوع به بانکی بازگردد که هر یک از سرپرستان مشمول، در آن حساب دارند.

برخی از افراد می‌گویند شرایط دریافت یارانه ۲۲ بهمن را داشته‌اند، اما هیچ مبلغی هنوز برای آنها واریز نشده است. یعنی این افراد یا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، یا در سال گذشته مشمول وام کرونا و یارانه معیشتی شده بودند یا اینکه حقوق آنها به نحوی است که جزو حداقلی‌بگیران محسوب می‌شوند. اما هنوز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب آنها واریز نشده است. احتمالا این دست افراد ممکن است امروز یارانه دریافت کنند.

بنابراین کسانی که خود را مشمول دریافت این یارانه می‌دانند تا پایان وقت کاری امروز نیز صبر کنند.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها