کد خبر: 645231
تاریخ انتشار :

سلفی لاکچری همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی عکسی از خودش در روز ولنتاین در کنار همسرش در یک ماشین لاکچری منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
کادوی لاکچری همسر نرگس محمدی برای آشتی‌کنون | ماشین میلیاردی نرگس محمدی همه را شوکه کرد+ عکس چهره شکسته نرگس

نرگس محمدی عکسی از خودش در روز ولنتاین در کنار همسرش در یک ماشین لاکچری منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است . نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی ازدواج کرد. نرگس محمدی هنوز فرزندی ندارد.نرگس محمدی یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایران است.غیرممکن است کسی اهل و فیلم و سریال (البته از نوع وطنی) باشد و نرگس محمدی را نشناسد.  نرگس محمدی بازیگر ایرانی است که با سریال ستایش به شهرت رسید.فیلمی در فضای مجازی از مراسم عروسی نرگس محمدی منتشر شده است که نظر کابران را به خود جلب کرده است.

 

نرگس محمدی

سوابق هنری نرگس محمدی

او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد. وی در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد. نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی است که  متولد 17 اسفند ماه 1356 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است . البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کننده گی و برگزار کننده گی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقیایی زیادی نیز دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها