کد خبر: 645734
تاریخ انتشار :

اعلام زمان واریز یارانه معیشتی جدید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس گفت: قرار است دولت در لیست یارانه‌بگیرها بازنگری انجام دهد و افرادی که غیرمنصفانه حذف شدند، دوباره به لیست برگردند. برخی هم که طبق قانون نباید دریافت کنند، اما در لیست قرار دارند، حذف شوند

اعلام زمان واریز یارانه معیشتی جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اخبار زیادی در خصوص افزایش مبلغ یارانه نقدی در چند وقت اخیر شنیده شده است اما این مبلغ قطعی یارانه نقدی از طرف دولت و یا مجلس هنوز اعلام نشده است. یارانه نقدی اسفند ماه با شرایط جدید در 20 ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.مرحله یکصد و سی‌ و سوم یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه، روز شنبه (21 اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال است.یارانه نقدی یکی از کمکهای دولت برای کمک سرپرستان خانوار است.یارانه نقدی برای کمک به خانواده هایی با درآمد پایین یا متوسط است.خانواده های پردرآمد به یارانه نقدی نیازی ندارند و باید این مساله مدیریت شود.مبلغ یارانه نقدی معمولا هرسال افزایشی می شود.مطالب بیشتر درباره یارانه نقدی را در ادامه می خوانید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس گفت: قرار است دولت در لیست یارانه‌بگیرها بازنگری انجام دهد و افرادی که غیرمنصفانه حذف شدند، دوباره به لیست برگردند. برخی هم که طبق قانون نباید دریافت کنند، اما در لیست قرار دارند، حذف شوند.

هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس گفت: برای رقم یارانه سال آینده تاکنون تصمیم‌گیری نشده است و در این راستا اختلاف نظرهایی وجود دارد.

وی افزود: مبلغ ارز ترجیحی برای سال آینده و اینکه با آن چه کالاهایی وارد می‌شود، دست دولت بوده و چیزی در خصوص آن اعلام نشده است.

وزیر کار با اشاره به ابهامات پرداخت یارانه معیشتی به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: دهک بندی که انجام شد به دلیل برخی محدودیت‌های اطلاعات در سامانه‌ها٫ محتاطانه انجام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها