کد خبر: 645736
تاریخ انتشار :

تصویر شاخص :

تصویر شاخص :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

عنوان :

مرکز طراحی سایت اصفهان ؛ باید ها و نباید های طراحی سایت

وقتی صحبت از طراحی سایت اصفهان میشود، راه ها و استایل های متفاوتی به ذهن خطور میکنند. این استایل ها میتوانند مینیمال یا ساده باشند یا حتی یک طراحی کلاسیک جذاب. وقتی که اخرین قدم ها را برای طراحی سایت برداشتید باید دقت داشته باشید که نکاتی زمینه ای که همیشه در طراحی به شما کمک میکنند. یک طراحی وب عالی به تجربه کاربری و عملکرد شما کمک می کند، در حالی که درک آن در نگاه اول آسان است. در زیر ما پنج نکته ساده طراحی وب سایت را برای کمک به موثر و قانع کننده بودن سایت شما جمع آوری کرده ایم:

مینیمال بودن صفحه اسلی  ؛ بهم ریختگی اطلاعات ممنوع!

صفح اصلی وبسایت شما یاید یا مخاطب ارتباط برقرار کند و جذاب و چشمگیر باشد زیرا این اصفحه اصلی است که هسته مرکزی ایده های شما را در بر دارد و ان را به نمایش میگذارد. از همه این موارد گذشته، خیلی کم پیش میاید که تمام کلمات داخل یک وبسایت را بخوانیم. بجای ان نگاهی سریع و اسکن سریع اطلاعات داخل صفحه و فهمیدن کلمات کلیدی، جمملات مهم و عکس ها، اطلاعاتی را به ما میدهند که بفهمیم ایا این سایت ارزش خوانده شدن را دارد یا خیر. حالا که این رفتار مخاطبان را میدانید باید این نکته را بدانید که: در اصل، بهتر است به جای شمارش کلمات، به احساسات متوسل شوید.

معنی جمله بالا چیست؟ در طراحی سایت اصفهان، هرچه بازدید کننده کمتر مجبور باشد که کلیک کند یا مطالب را به خاطر بسپارد، بیشتر میتوانند مطالب را فرا بگیرند و ارزمندی مطلب شما را درک کنند. با طراحی درست میتوانید، مطالب مهم،که مخاطب را شدیدا جذب میکنند، پررنگ و واضح جلوه کنید و این خود بازدید وبسایت شما را بالا میبرد.

2

طراحی درست ؛ داشتن سلسله مراتب بصری در ذهن

داشتن سلسله مراتب ذهنی از مهمترین نکات طراحی سایت اصفهان میباشد و باید با این نکته بسیار ریزبینانه برخورد کرد. چرا که باعث میشود مطلب شما تاثیرگذارتر و ههمچنین واضح تر بیان شود، یعنی هدف اصلی وبسایت داشتن! با داشتن سلسله مراتب درست شما میتوانید مخاطب را به سمت عناصر اصلی سایت سوق دهید و در این راه باید به فاکتور های زیر دقت کنید.

اندازه و وزن: مهم ترین نکات مانند نام تجاریتان و لوگوی خود را هایلایت کنید. برای این کار میتوانید اندازه ان را بزرگتر کنید تا بیشتر در چشم بیاشد. بینندگان معمولا جذب نکاتی میشوند که دارای بینظمی هستند(در اینجا با بزرگ کردن قسمتی نظم را بهم میزنید).

محل قرارگیری عناصر سایت: به توصیه مرکز طراحی سایت اصفهان ، از چیدمان درست برای وبسایتتان استفاده کنید. داشتن یک وبسیات با چیدمانی درست، باعث میشود بینندگان خرده نان های داخل وبسایت را دنبال کنند و در راهی که شما تعیین کرده اید بمانند و در انتها به هدفی که شما تعیین کرده اید برسند.

هنگامی که یک سلسله مراتب واضح برای اطلاعات خود ایجاد می کنید، خوانندگان نمی توانند جلوی خود را بگیرند و به طور ناخودآگاه خرده نان هایی را که برای آنها گذاشته اید دنبال نکنند. حال وقت ان رسیده است که ، رنگ، کنتراست و فاصله را برای برجسته‌تر شدن بیشتر اعمال کنید.در طراحی سایت اصفهان مراقب باشید که چه چیزی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند و مطمئن شوید که این موضوع همیشه باید عمدی باشد.

3

خوانایی متن ؛ بیننده را گیج نکنید

خوانایی اندازه گیری میکند که چه مقدار مردم، کلمات و جملات و عبارات شما را درک میکنند و مهم تر از ان، چقدر با ان ها ارتباط برقرار میکنند. وقتی درجه خوانایی وبسایت شما بالا بیاید، خوانندگان میتوانند به راحتی فهوای کلی را با یک خواندن روزنامه وار بفهمند یا این که حتی با خواندن دقیق متن، جزئیات دقیق و ریز به راحتی قابل فهم هستند. این مورد به محتوا نویسی وبسایت ربط دارد ولی انتخاب محتوای درست کلید اصلی میباشد. از راههای زیر خواهید فهمید که گیرایی اطلاعات برای خوانندگان بی دردسر است یا خیر:

کنتراست کلید اصلی است: کنتراست کافی بین متن و رنگ تصویر پس زمینه شما درخوانا بودن متن بسیار مهم است. از انحایی که رنگ وبسایت شما نماینده رنگ برند شما میباشد، مطمئن شوید که کنتراست کافی باعث خوانایی و پررنگ تر شدن المان های سایت شده است.

اندازه بزرگ متن: اکثر مردم برای دیدن فونت های کوچکتر مشکل دارند.به توضیه مرکز طراحی سایت اصفهان  یک قانون کلی برای طراحی وب این است که متن بدن خود را حداقل در اندازه PT 16 نگه دارید. این محل خوبی برای شروع است، اما به خاطر داشته باشید که این عدد کاملاً به فونت هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید بستگی دارد.

نوع فونت: دنیای تایپوگرافی انواع مختلفی از فونت ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما می‌توانید از بین فونت‌های SERIF که خطوط کوچکی در انتهای حروف دارند، مانند (Times New Roman) تا sans serif که به معنای واقعی کلمه «بدون serif» است، انتخاب کنید. در طراحی سایت اصفهان فونت‌های Sans Serif معمولاً بهترین انتخاب برای متون طولانی آنلاین هستند. همچنین می توانید با ترکیب این انواع مختلف با هم جفت فونت های جالبی ایجاد کنید.

تعداد فونت ها را محدود کنید: از بیش از سه تایپ فیس مختلف در یک وب سایت استفاده نکنید. برخی از پروژه‌ها ممکن است نیاز به ترکیب فونت‌های دقیق‌تری داشته باشند، اما حروف بسیار متنوع معمولاً به هم ریخته به نظر می‌رسند و از هویت برند شما منحرف می‌شوند.

از مضامین متنی استفاده کنید: برای ایجاد یک سلسله مراتب واضح، مطمئن شوید که محتوای نوشتاری وب سایت شما از نظر اندازه و وزن متفاوت است . از عنوان بزرگ، زیر عنوان کوچکتر، تا پاراگراف یا متن حتی کوچکتر. این نکته مفید طراحی وب سایت می تواند تضمین کند که همیشه چیزی وجود دارد که توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

با پیشرفت کسب و کار های انلاین دامنه فروش بسیار افزایش میبابد و میتواند به افزایش چد برابری فوش منجر شود. مرکز طراحی سایت اصفهان با انبوهی از تجربه میتواند در مسیر کسب و کار انلاین به شما کمک شایانی بکند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها