کد خبر: 645768
تاریخ انتشار :

قیمت دلار ارزان شد | ریزش قیمتی ادامه دارد؟

​دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۰۱ تومان کاهش، ۲۴,۷۷۳ تومان نرخ گذاری شد.


قیمت دلار ارزان شد | ریزش قیمتی ادامه دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در روزهای گذشته شاهد بالا و پایین رفتن قیمت دلار بودیم، قیمت دلار در 2روز گذشته کاملا مشخص بود، ولی مجددا قیمت دلار دچار نواساناتی شد و کانال عوض کرد بنابراین باید دید در روزهای آینده قیمت دلار چگونه خواهد شد دیشب تغییر قیمت دلار موجب سردرگمی معامله گران شد که درادامه گزارش به بررسی قیمت دلار می پردازیم.

افزایش قیمت دلار نسبت به دیروز. ادامه روند صعودی قیمت دلار. آیا قیمت دلار در کانال 27 هزارتومان میماند؟مقایسه قیمت دلار با روز های گذشته.قیمت دلار امروز 24 بهمن ماه به 26هزار و 850 تومان رسید

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۰۷۴ (بیست و پنج هزار و هفتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۲۱ درصدی به ۲۴,۷۷۳ (بیست و چهار هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) تومان رسید.

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۸۶ (بیست و چهار هزار و پانصد و هشتاد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۶۸ درصدی به ۲۴,۱۷۸ (بیست و چهار هزار و یکصد و هفتاد و هشت ) تومان رسید.

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۷۲۰ (بیست و چهار هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۵۳ درصدی به ۲۴,۳۴۷ (بیست و چهار هزار و سیصد و چهل و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار در روزهای گذشته 

در این ساعت از معاملات، دلار آزاد که دیروز در کف کانال ۲۶هزارتومان معامله می‌شد، وارد کانال ۲۵هزارتومان شد. به این ترتیب دلار آزاد در قیمت ۲۵هزار و ۹۳۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را در صرافی‌ها با ۱۰۰تومان کاهش، ۲۴هزار و ۸۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۰۳تومان برای خرید اعلام کرده است.

طبق اظهارات مذاکره کنندگان برجام روند رایزنی ها در وین  مثبت بوده و احتمال رسیدن به یک توافق هسته ای بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.  امیرعبداللهیان؛ وزیر خارجه ایران در مونیخ گفت: ما به توافق خوب و دست‌یافتنی بسیار نزدیک هستیم. برخی از معامله گران بازار دلار  سفر وزیر امور خارجه به مونیخ را زیر ذره بین قرار داده می گویند احتمالا امیرعبداللهیان بعد از مونیخ به وین خواهد رفت. 

معامله گران معتقدند اگر قیمت دلار در بازار امروز 30 بهمن 1400 بتواند بالای مرز 25 هزار و 800 باقی بماند از شدت ریزش نرخ دلار کاسته خواهد شد اما اگر این اتفاق نیفتد فروشندگان بیشتری وارد بازار دلار می شوند. 

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  دیشب بر روی 7 هزار و 155 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته 65 تومان کاهش را نشان می دهد . بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  نزولی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها