کد خبر: 645780
تاریخ انتشار :

سفرمهدی قایدی و ستاره معصومی

مهدی قایدی سورپرایز ویژه ای برای همسرش رو کرد.


سفرمهدی قایدی و ستاره معصومی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک مهدی قایدی ستاره ایرانی فوتبال شباب الهلی امارات است. مهدی قایدی به واسطه حواشی زیادی که از طرف همسرش ایجاد شد بسیار پرحاشیه شد. ستاره معصومی همسر جنجالی مهدی قایدی است. مهدی قایدی و ستاره در دبی زندگی لاکچری دارند که این موضوع طرفداران و منتقدان زیادی برای این زوج در پی داشته است. مهدی قایدی پس از درخشش در بازی این هفته لیگ امارات با ستاره به سفری کوتاه رفتند.

تبلیغمهدی قایدی و ستاره به مکانی زیبا رفته و به دو از حواشی به استراحت پرداختند. مدتی بود که شایعات جدایی این زوج بر سر زبان ها افتاده بود اما در روز ولنتاین این شایعات پایان رسید.

ستاره معصومی عکسی از سفره دو نفرشان در کنار سگشان منتشر کرد و در ادامه نوشت: "هرچیزی امکان پذیر است فقط باید به خودت ایمان داشته باشی"

مدتی بود شایعه جدایی مهدی قایدی و همسرش به گوش می‌رسید. از زمان بازگشت مهدی قایدی برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران حواشی این زوج در اینستاگرام به حداقل رسیده بود. مهدی قایدی در ایران کرونا گرفت و همسرش هم به مشهد و زیارات امام رضا رفت. مهدی قایدی و ستاره معصومی عکسی مانند قدیم از خود منتشر نمی‌کردند. همچنین ستاره معصومی همسر مهدی قایدی استوری های کنایه آمیزی در صفحه خود منتشر می‌کرد که به حواشی دامن می‌زد. این زوج روز گذشته با انتشار تصویری عاشقانه در کنار هم به تمام شایعات پایان دادند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها