کد خبر: 645799
تاریخ انتشار :

وضعیت بورس در اسفند چگونه است؟ | بیشترین سود را این سهامداران کردند

شاخص هم وزن بورس با رشد 3 هزار و 456 واحدی در سطح 327 هزار و 882 واحدی ایستاد. رشد یک و هفت صدم درصدی بیشترین رشد این شاخص در 4 هفته اخیر است.

وضعیت بورس در اسفند چگونه است؟ | بیشترین سود را این سهامداران کردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وضعیت بورس در دی ماه چگونه خواهد بود؟ وضعیت بورس در دی ماه صعودی می شود؟ وضعیت بورس تا آخر سال نزولی می شود یا خیر ؟ درادامه درخصوص وضعیت بورس در شرایط کرونا و شرایط حضور سهامداران در مجامع شرکت های بورسی را بررسی می کنیم همچنین درباره بعضی از سوالات درباره وضعیت بورس در این ماه توضیح خواهیم داد.در معاملات روز دوشنبه، دوم اسفند 1400، شاخص کل بورس تهران با افزایش 7 هزار و 218 واحدی نسبت به روز یکشنبه به رقم یک میلیون و 281 هزار و 523 واحد رسید.

شاخص هم وزن بورس نیز با رشد 3 هزار و 456 واحدی در سطح 327 هزار و 882 واحدی ایستاد. رشد یک و هفت صدم درصدی شاخص هم وزن بیشترین رشد این شاخص در 4 هفته اخیر است. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) 38 واحد بالا آمد و در سطح 17 هزار و 513 واحد قرار گرفت. در پایان معاملات ‌روز دوشنبه، 331 نماد رشد قیمت داشتند که 234 نماد بورسی و 97 نماد فرابورسی بودند. همچنین 140 نماد کاهش قیمت داشتند که 96 نماد بورسی و 44 نماد فرابورسی بودند. به عبارت دیگر، 67 درصد بازار رشد قیمت داشتند و 28 درصد بازار افت قیمت داشتند.

در دومین روز کاری اسفند ماه قیمت سهام اغلب نمادهای گروه‌‌های «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات»، «سیمان، گچ و آهک»، «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «بیمه و صندوق بازنشستگی» افزایش یافت و سبزترین گروه‌‌‌های بازار بودند. 

امروز نمادهای «فارس»، «وبملت» و «خودرو» بیشترین تأثیر را در رشد شاخص کل داشتند و «فولاد»، «فملی» و «پارسان» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها