کد خبر: 646225
تاریخ انتشار :

از جادوی هدیه دادن در زندگی مدرن هرگز غافل نشوید!

از جادوی هدیه دادن در زندگی مدرن هرگز غافل نشوید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

«هدیه دادن» یکی از راه‌های نفوذ به قلبهاست! چه این هدیه ویژه و از پیش طراحی شده باشد چه کوچک و با کمترین تزئیات، درهرصورت نشانه‌ای از تلاش افراد برای تأثیرگذاشتن در ذهن و قلب یکدیگر و تحکیم دوستی و صمیمیت است. حالا تصور کنید این هدیه، یک هدیه مناسبتی باشد که بااین اوصاف رنگ و بوی همیشگی‌ و خاطره انگیز آن تا مدتها در روح و جان هدیه گیرنده و همچنین هدیه دهنده می‌ماند و مثل نشان مهربانی در دالان‌های قلب هردو طرف حک می‌شود.

در چندسال اخیر، عموماً برای خرید هدیه‌های خاص و مناسبتی با ذوش و شوق زیادی برنامه ریزی‌های بلندمدت انجام می‌دهند و دوست دارند دلیل هدیه دادن، بهانه شیرینی برای نزدیک‌تر شدن به هم و نشان دادن حسن سلیقه به هدیه گیرنده باشد.

جالب است بدانید که در مقایسه با گذشته، آداب هدیه دادن و گرفتن محدود به لباس و زیورآلات نیست و چندسالی هم می‌شود که سلیقه افراد مزه خوردنی‌های جذاب و خاطره انگیز را به خود گرفته است. بله! شکلات همیشه در ردیف اول این هدیه‌های مناسبتی قرار دارد و همچنان هم گوی سبقت را از باقی رقبایش ربوده است!

انتخاب هدیه برای افراد با سلیقه خاص

با گسترش هرچه بیشتر سبک زندگی های جدید و متنوع، بسیاری از افراد رویکرد متفاوتی را در زندگی انتخاب کرده‌اند. سبک های نوین زندگی درواقع صرفا متمرکز بر فردیت و خواسته ها و امیال شخصی فرد نمی شود، بلکه گسترده وسیعی از منافع بشریت و محافظت از محیط زیست را هم دربرگرفته است.

از جمله آنها، سبک زندگی گیاهخواری است که حساسیت‌های ویژه‌ای را در خود گنجانده است و شامل رعایت یک مرامنامه ویژه در راستای حفاظت از محیط زیست و حیوانات می‌شود.

درواقع این گروه از حامیان طبیعت و حیات وحش در حد توان و دانش خود سعی می‌کنند تا در نوع انتخاب مواد غذایی و حتی پوشاک خود با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنند.

بااین اوصاف اگر در جمع عزیزان و دوستان خود، با یک فرد گیاهخوار یا اصطلاحا وگان Vegan ( مخفف vegetarian) معاشرت می‌کنید و قصد دارید او را با یک هدیه مناسبتی غافلگیر و دلخوش کنید لازم است چند نکته را در نظر بگیرید. البته رعایت این ظرافت‌ها نشان دهنده آگاهی و درک شما است.

2

ترفندهایی که هدیه دادن را جذاب می‌کند

شاید بهتر باشد برای یک بار هم که شده از ترفندهای تازه و جذاب بیشتری برای سرذوق آوردن یک دوست یا عزیز زندگی‌تان استفاده کنید. این ریزه کاری‌ها برای انتخاب هدیه مناسبتی لزوماً نباید میانه‌ای با جیب شما داشته باشد و می‌توانید برای پیاده کردنشان سر سوزن ذوقی داشته باشید و کمی وقت و حوصله.

جعبه هدیه

ممکن است با انتخاب یک جعبه شکلات ساده او را غافلگیر و برای چند ساعت، حال و هوای زندگی را برایش آمیخته با طعم‌های خوش و به یادماندنی کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید بسته بندی هدیه‌تان را از فروشگاه شهر بخرید یا آن را همراه با شکلات، دمنوش، کیک یا هر خوردنی دیگری به صورت اینترنتی سفارش بدهید.

انتخاب جعبه شکلات وگان برای دوست گیاهخوار شما هم یکی از ترفندهای جذابی است که می‌توانید روی آن برای خوشحال کردن عزیزانتان حساب کنید. با اضافه شدن «وگان» در هر گفت و گو، عبارت و جمله‌ای، توجه هر فردی به رعایت یک سری اصول جلب می‌شود؛ این جعبه‌های هدیه با درنظر گرفتن اصول بازگشت پذیری به طبیعت و در راستای حمایت از محیط زیست طراحی و ساخته شده‌اند.

بسته‌های شکلات

اگر ساکن ایران هستید، این هدیه می‌تواند برای دوستانی که از طرفداران سرسخت شکلات مخصوصاً شکلات دست ساز هستند همیشه جذاب باشد. همچنین می‌توانید متناسب با سبک زندگی هدیه گیرنده، او را با یک بسته شکلات دست ساز گیاهی که شامل مزه‌های منحصربه فردی مثل طعم انبه، پرتقال، میوه‌های قرمز و دنیای بی نظیری از طعم‌های متنوع می‌شود، شگفت زده کنید.

3

مهم‌ترین تفاوت شکلات وگان با شکلات معمولی در افزودنی‌های آن است؛ در شکلات وگان یا شکلات مخصوص گیاهخواران به هیچ عنوان از لبنیات حیوانی (شیر) یا شکر مصنوعی استفاده نمی‌شود.

ترکیب شیرهای گیاهی (شیر بادام شیرین، شیر نارگیل، شیر گردو، شیر بادام هندی) در کنار شیره، شکلات وگان را تبدیل به محصولی دلخواه و مناسب با سبک زندگی دوستداران گیاهخواری می‌کند. در نظر داشته باشید که شکلات‌های مخصوص گیاهخواران کاملاً متناسب با اصول تغذیه آنها آماده و بسته بندی می‌شود.

جعبه چوبی

این نوع بسته بندی در چندسال گذشته از جمله پرطرفدارترین انواع جعبه هدیه به شمار می‌رود که به دلیل کارایی متفاوتی که پس از بیرون آمدن از قالب هدیه پیدا می‌کند، همواره ارزش و جذابیت خاصی بین مردم دارد.

ترفندهای هدایای مناسبتی با جعبه چوبی به تازگی همراه شده است با تزئینات چشمگیر آن که شامل روبان بندی، انباشتن داخل جعبه با پوشال، تزئین با گل‌های خشک می‌شود که این هدیه را تبدیل به جعبه‌های چوبی عاشقانه کرده است. با انتخاب این بسته بندی‌ها، نه تنها به استقبال مناسبت‌های شخصی خاص که به پیشواز جشن‌های باستانی ایرانی همچون نوروز، یلدا، سپندارمزگان هم می‌توانید بروید.

گل‌های مصنوعی و طبیعی

استفاده از عطر و رنگ گل‌ها در بسته بندی هدیه‌های مناسبتی همچنان در فهرست بهترین ترفندهای هدیه دادن قرار دارد. می‌توانید در کنار هدیه اصلی خود، چند شاخه گل طبیعی یا حتی مصنوعی قرار دهید و بدین صورت، جعبه مناسبتی را آغشته با عطری طبیعی یا سرشار از جلوه‌های بصری وجود گل‌های مصنوعی کنید.

4

 

انتخاب هدیه، احترام به هدیه گیرنده

 

همواره فرایند انتخاب هدیه جزو مراحل ویژه، جذاب و گاهی سخت زندگی ما به حساب می‌آید. همچنین جالب است بدانید که همین فرایند کمک می‌کند تا خود و سلیقه شخصی‌مان را بیشتر و بهتر بشناسیم. بماند که قرار است این شگفتی برای فرد دیگری خلق شود و همه ما نیاز داریم شناخت بهتری از روحیات فرد هدیه گیرنده داشته باشیم.

آرزومندیم هیچوقت لطف و زیبایی هدیه دادن به یکدیگر از زندگی ما رخت برنبندد و همه ما حتی با خرید یک کتاب یا یک شاخه گل بتوانیم برای لحظاتی هرچند کوتاه و گذرا، جرقه شادی، رایحه احترام و سایه مهربانی را در دل و جان یکدیگر زنده و یکدیگر را شریک حال خوب درونی خود کنیم.

ناگفته نماند که در انتخاب هدایای خود بیش از هرچیز بهتر است به کیفیت و احساس شخصی‌مان که با آن آمیخته است توجه کنیم و چندان درگیر ارزش نقدی و اندازه آن نباشیم. چه بسا یک بسته شکلات دست ساز طعم دار، یک شاخه گل تازه، یک کارت پستال و حتی یک تابلوی ویترای که قدرت تسخیر قلب‌ها را داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها