کد خبر: 646406
تاریخ انتشار :

خرید ساعت مچی به سادگی آب خوردن!

خرید ساعت مچی به سادگی آب خوردن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شاید در گذشته اندازه‌گیری واحد زمان امری دشوار بود. چندین سال پیش از میلاد مسیح حتی جنگجوها، وایکینگ‌ها و مردمان متمدن آن دوران برای ارزیابی زمان از ساعت‌های خورشیدی استفاده می‌کردند. با گذشت سال‌ها، ساعت‌های دیواری اختراع شدند و پس از آن ساعت جیبی و سپس ساعت مچی به عنوان وسیله‌ای برای سنجش زمان روی دست افراد مختلف خودنمایی کردند. در صد سال اخیر شاهد گسترش میزان استفاده از ساعت مچی توسط افراد مختلف با هر سن و سالی هستیم؛ به طوری که این روزها مردم برای خرید ساعت مچی بیشتر به دنبال برندهای معروف و ساعت‌های پرفروش هستند. اما با وجود تنوع بی کرانی که در بازار و صنعت ساعت‌سازی وجود دارد، خرید ساعت مچی می‌تواند کاری دشوار و گمراه‌کننده باشد. در این مقاله می‌خواهیم راهنمایی را برای خرید ساعت مردانه بیان کنیم و نکات مهم را در هنگام خرید ساعت مچی زنانه ارائه دهیم تا اگر به دنبال خرید ساعت مچی هستید، یک انتخاب هوشمندانه و رضایت‌بخش داشته باشید.

ویژگی‌های ساعت مردانه

به طور کلی ساعت مچی انواع و طبقه‌بندی‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید به راحتی برای هر موقعیت خاص یک ساعت مچی مناسب برای خود پیدا کنید. همان‌طور که از نامش پیداست، در طراحی ساعت مچی مردانه از ظرافت و لطافت به معنای زنانه آن خبری نیست. معمولاً ساعت مردانه دارای صفحه‌ای بزرگ است و با مچ دست آقایان تناسب دارد. برخی از ساعت‌های مردانه دارای بند برزنتی هستند که عموما در دسته ساعت‌های خلبانی قرار می‌گیرند و برخی دیگر مختص آقایانی است که اهل ورزش، ماجراجویی و کنار آمدن با چالش‌های طبیعت هستند. اما بیایید در مورد انواع مختلف ساعت مچی مردانه صحبت کنیم. شناخت درست این طبقه‌بندی‌ها کمک شایانی در هنگام خرید ساعت مردانه خواهد بود.

ساعت مچی مردانه کلاسیک

طبقه‌بندی ساعت کلاسیک به‌گونه‌ای است که هم ساعت‌های مردانه و هم ساعت‌های زنانه را در خود جای می‌دهد. اما یک ساعت کلاسیک مردانه با ساعت کلاسیک زنانه کاملاً متفاوت است. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌ها در اندازه‌ی قاب و صفحه‌ی ساعت است. همچنین، معمولاً برای طراحی ساعت مردانه کلاسیک از رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌شود. ساعت‌های کلاسیک عموماً امکانات زیادی را ارائه نمی‌دهند؛ از این جهت در این طبقه‌بندی جای می‌گیرند و نهایتاً شما می‌توانید یک تقویم در این سبک ساعت‌ها پیدا کنید. به همین دلیل ساعت کلاسیک جز کاربردی‌ترین انواع ساعت مچی محسوب می‌شود. در مجموع، اگر به دنبال خرید ساعت مردانه اصل برای استفاده‌ی روزانه یا ست کردن با کت‌ و شلوار هستید، یک ساعت کلاسیک مردانه بهترین گزینه خواهد بود.

2

ساعت مچی مردانه اسپرت

ساعت‌های اسپرت هم مانند ساعت کلاسیک از نظر نوع طراحی برای بانوان و آقایان تفاوت‌هایی دارند. به طور کلی ساعت اسپرت مردانه دارای صفحه‌ای بزرگ است و اغلب در ساخت آن‌ها از مواد رابر، رزین و استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. اما در قلب طبقه‌بندی ساعت اسپرت مردانه دو نوع ساعت اسپرت وجود دارد:

  • ساعت اسپرت مردانه برای فعالیت‌های ورزشی و ماجراجویانه (ساعت ورزشی)

این ساعت‌ها اغلب برای طبیعت‌گردی مناسب هستند؛ در واقع اگر شما به دنبال یک ساعت کوهنوردی هستید که امکانات لازم برای سفرهای شما را داشته باشد، بهتر است در این قسمت به دنبال آن بگردید. می‌توان گفت بهترین و معروف‌ترین ساعت مردانه اسپرت از این دست ساعت جی شاک اصل است. در واقع ساعت‌های جی شاک کاسیو و بعد از آن ساعت‌های پروترک‌، یک همراه بی‌نظیر برای ماجراجویی‌های شما خواهند بود.

  • ساعت مردانه با طراحی اسپرت

 این مدل ساعت‌ها را می‌توان یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ساعت مچی مردانه در نظر گرفت. در طراحی این مدل ساعت‌های اسپرت، معمولاً از رنگ‌های پرحرارت و عناصر بصری زیبایی استفاده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی روحیه‌ی سرسخت و پر تلاش آقایان باشد؛ برای مثال ساعت‌های ادیفایس کاسیو نمونه‌ی بارز و پر طرفدار ساعت اسپرت مردانه هستند. اگر قصد خرید ساعت مردانه برای تکمیل کردن استایل تان را دارید و می‌خواهید یک ظاهر تاثیرگذار برای ملاقات‌های کاری یا مهمانی‌های رسمی داشته باشید، ساعت‌های این مجموعه گزینه‌ی مناسبی خواهند بود.

تاکنون با طبقه‌بندی‌های مهم ساعت مردانه آشنا شدید که به شما در هنگام انتخاب و خرید ساعت مردانه‌ی اصل کمک زیادی خواهند کرد. حال می‌خواهیم با ساعت زنانه و طبقه‌بندی‌های مهم آن آشنا شویم.

 

ویژگی‌های ساعت زنانه

ساعت زنانه هم مانند ساعت مردانه ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ برای مثال ظرافتی که پیش‌تر اشاره شد به خوبی در طراحی ساعت زنانه دیده می‌شود. ساعت‌های زنانه از طراحی زیبا و رنگ‌های زنده‌تری برخوردارند و عموماً با عناصری مانند نگین‌های درخشان و نقوش زیبا در داخل صفحه تزیین می‌شوند. همچنین قطر صفحه‌ی ساعت زنانه از ساعت‌های مردانه کمتر است.

 

انواع طبقه‌بندی ساعت زنانه

قدم اول برای خرید ساعت زنانه مشخص کردن نوع ساعتی است که می‌خواهید داشته باشد. برای این کار بهتر است ابتدا با پرکاربردترین انواع ساعت زنانه آشنا شوید.

3

ساعت زنانه کلاسیک

 به طور کلی طبقه‌بندی ساعت مچی کلاسیک همانطور که اشاره شد، در مجموع شامل ساعت زنانه و مردانه می‌شود. در واقع استایل کلاسیک سبکی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و مهم نیست که شما به یک مهمانی دعوت ‌شده‌اید یا برای استفاده‌ی روزمره به دنبال خرید ساعت زنانه هستید؛ در هر شرایطی می‌توانید با تکیه بر این سبک ظاهری یک استایل شیک و خاص داشته باشید. اصلی‌ترین ویژگی ساعت کلاسیک زنانه سادگی در طراحی است. به همین دلیل، طرفداران استایل مینیمال هم گاهی به سراغ ساعت کلاسیک می‌روند.

 

ساعت زنانه مجلسی

اگر به دنبال خرید ساعت زنانه برای مهمانی‌ها و مجالس هستید این مجموعه برای شماست. ساعت‌های زنانه مجلسی معمولاً زرق و برق چشمگیری دارند و با نگین‌های براق و درخشان تزیین می‌شوند تا جذابیت بیشتری را القا کنند. ویژگی دیگری که در ساعت مجلسی به چشم می‌خورد، تنوع بالا در طراحی است و به عنوان ساعتی که برای مجالس و مهمانی‌ها کاربرد دارد، امری طبیعی است. یکی از برندهای معروف در زمینه‌ طراحی ساعت زنانه مجلسی، برند ساعت جاست کاوالی است و شما به راحتی می‌توانید یک ساعت زنانه خاص و شیک را برای مهمانی‌های خود در میان محصولات این برند پیدا کنید.

4

معرفی برندهای معروف و اقتصادی ساعت مچی

اگر قصد خرید ساعت دارید اما بودجه‌ی شما محدود است یا می‌خواهید یک ساعت مچی با قیمتی معقول داشته باشید، پیشنهاد ما برندهای محبوب کاسیو، سیتیزن و سیکو هستند؛ برندهای ساعت ژاپنی که از نظر کیفیت از ساعت‌های سوئیسی پیشی گرفته‌اند و با قیمت‌های قابل‌دسترس عرضه می‌شوند. همچنین برای خرید ساعت اصل می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی ساعت مچی که دارای نماد تجارت الکترونیک هستند مراجعه کنید. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین (www.watchonline.ir) با داشتن سابقه‌ی طولانی و درخشان در زمینه‌ی فروش ساعت مچی امکان خرید اینترنتی ساعت مچی را برای شما فراهم کرده است و در کنار تضمین اصالت و کیفیت، خریدی آسان و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها