کد خبر: 646407
تاریخ انتشار :

بهترین فیلم های هندی که ارزش دیدن دارند

بهترین فیلم های هندی که ارزش دیدن دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

فیلم های هندی از پرفکت ترین گزینه ها برای سرگرمی های خانوادگی و دورهمی همراه با یک فنچان چای است، اما برای صرفه جویی در وقت برای شما چندین فیلم هندی معرفی خواهیم نمود.

دلایل مختلفی برای دانلود فیلم هندی وجود دارد مانند نیاز به تماشای یک فیلم عاشقانه یا اکشن اما بد نیست بدانید برای تجربه خنده نیز فیلم های هندی را در اولیت تماشای خود قرار دهید. اما انتخاب فیلم که به مزاق ما خوش بیایید کمی سخت و حوصله بر است و برای صرفه جویی در وقت نیز بهتر است کار را به یک کاردان بسپارید تا فیلم های هندی معرفی کند که ارزش تماشا دارند. این فیلم ها سعی می شود کمدی، عاشقانه و اکشن باشند و همچنین از نظر نوع مخاطب به گونه ای که مناسب فضای خانوادگی و دورهمی ها نیز باشد که مهمترین خصیصه آن میتواند دوبله فارسی باشد. سینمای بالیوود در ساخت فیلم های طنز و عاشقانه بسیار موفق عمل کرده است و کاران مووی اقدام به جمع آوری این آثار بی نظیر کرده است.

پیشنهاد چند فیلم هندی برای تماشا در جمع خانواده

  1. دانلود فیلم هندی رئیس

2

فیلم رئیس (Raees) با ژانر اکشن، جنایی و درام ساخت 2017 هندوستان به کارگردانی راهول دهولاکیا است. بازیگران شاخصی همچون؛ شاهرخ خان، نوازالدین صدیقی، ماهیرا خان، محمد زیشان ایوب، شبا چادها، جایدیپ اهلاوات در این فیلم حضور دارند. گجرات شهری در هند است که تجارت مشروبات الکلی در آن ممنوع می‌باشد اما با این حال به علت وجود پلیس‌های نالایق این تجارت بسیار پر سود است… در این بین فردی به نام رئیس (شاهرخ خان) که از بچگی برای تاجران الکل کار می‌کرده تصمیم می‌گیرد به‌طور مستقل تجارت خود را شروع کند؛ از طرفی افسر پلیسی به نام مجبوردار(نوازالدین صدیقی) که پلیسی بسیار وظیفه‌شناس است اقدام به مبارزه با افسران رشوه بگیر و فاسد و تاجران می‌کند، رئیس با هوش و ذکاوت فراوان خود پیشرفت بسیار زیادی در زمینه تجارت می‌کند و رفته رفته به یکی از بزرگترین تاجران تبدیل می‌شود، او در این بین با دختر مورد علاقه اش ازدواج می‌کند و به خاطر قلب مهربانش به مردم فقیر و گرسنه کمک می‌ کند اما..

  1. دانلود فیلم هندی گل آلود

گل آلود یا مادی (Muddy) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی پراگابال است که توسط کمپانی PK7 Creation تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز پراگابال به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون یووان کریشنا، ریدان کریشنا، سورش آنوشا، رنجی پنیکر، هریش پرادی، شبها موهان، روشن چاندرا در این فیلم بازی میکنند.. نخستین بار در تاریخ 10 دسامبر سال 2021 میلادی توسط کمپانی PK7 Creations در سینماهای کشور آمریکا و هندوستان اکران شد؛ جالب است بدانید فیلم گل آلود پس از اکران با نظرات و نقدهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و اغلب آن‌ها نحوه فیلمبرداری، موسیقی متن، بازی خوب بازیگران، داستان جذاب، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را مورد تحسین قرار دادند؛ فیلم گل آلود اولین فیلم هندی است که براساس مسابقات رانندگی خارج از جاده (4×4) ساخته شده است.داستان انتقام و همچنین مسابقات رانندگی میان چندین خانواده را به تصویر کشیده است. این فیلم شامل چندین صحنه نفس‌گیر و جذاب است که بازیگران به طرزی درخشان و بدون استفاده از جلوه‌های ویژه به نمایش گذاشته‌ اند.

  1. دانلود فیلم هندی ماه کامل

فیلم ماه کامل (Pournami) با موضوعی اکشن، معمایی و درام ساخت 2006 هند به کارگردانی پرابو دوا است. از بازیگران این فیلم میتوان به؛ پرابهاس، تریشا، چارمی کائور، سیدو تولانی، راهول دو، موکش ریشی و کوتا سرینیواسا راو اشاره کرد. برای نسل ها، دختر بزرگ یک خانواده خاص در معبد لرد شیوا رقصیده است. پورنامی سال‌ ها برای مراسمی که هر دوازده سال یکبار برگزار می‌شود، تمرین می‌ کند، اما به‌طور مرموزی قبل از روز بزرگ ناپدید می‌ شود. غریبه ای به شهر می رسد و به خواهر کوچکتر پورنامی، چاندراکالا، آموزش رقص را پیشنهاد می دهد. پدر دختر تا زمانی که از گذشته غریبه با خبر می شود مردد است. در همین حال، یک صاحبخانه شیطان صفت برای چاندراکالا برنامه ریزی می کند. دوبله فارسی جذاب این فیلم را از دست ندهید.

  1. دانلود فیلم هندی سوریاوانشی

3

سوریاوانشی (Sooryavanshi) یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی روهیت شتی و تهیه‌کنندگی کاران جوهر است که توسط سه کمپانی Dharma Productions و Reliance Entertainment و Rohit Shetty Productions تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز سانچیت بدره، ویدی قدگاونکار، یونس سجاوال، فرهاد سامجی و روهیت شتی به صورت مشترک بر عهده داشته و هنرمندانی چون آکشی کومار، کاترینا کایف، اجی دیوگن، رانویر سینگ، جکی شروف، جاوید جعفری، گلشن گروور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که چهارمین قسمت از فیلم‌های پلیسی ساخته روهیت شتی محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 میلادی توسط Reliance Entertainment و T-Series در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط Amazon Prime Video در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید و توانست به فروش تقریبی 6.9 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ جالب است بدانید فیلمبرداری اصلی فیلم سوریاوانشی در تاریخ 6 می سال 2019 در بمبئی آغاز شد و در 30 نوامبر سال 2019 در حیدرآباد به پایان رسید؛ این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ 24 مارس سال 2020 برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا اکران آن بیشتر از یک سال به تعویق افتاد؛ پس از آن فیلم برای اکران در سینماها در 30 آوریل 2021 برنامه‌ریزی شد ولی در آوریل 2021، تاریخ اکران آن به دلیل افزایش موارد ویروس کرونا و قرنطینه در ماهاراشترا برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد؛ در نهایت فیلم سوریاوانشی در 5 نوامبر سال 2021 مصادف با دیوالی در سینماها اکران شد.

فیلم های خارجی و هندی را با ژانر دلخواه و برحسب آرشیو بازیگران و کارگردان که با کیفیت های متنوع در بخش دانلود فیلم سایت کاران مووی قرار گرفته است را میتوانید با پخش آنلاین دریافت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها