کد خبر: 646793
تاریخ انتشار :

قیمت خودرو در بازار امروز | پرفروش ترین خودروهای بازار کدامند؟ | این خودروها گران شدند

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه با تغیراتی همراه است که درادامه به آنها اشاره می کنیم.

قیمت خودرو در بازار امروز | پرفروش ترین خودروهای بازار کدامند؟ | این خودروها گران شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت خودرو در بازار امروز با تغییراتی همراه بود. قیمت خودرو در بازار امروز هم مجددا کانال عوض کرد و این تغییر قیمت ها ناشی از نوسان قیمت دلار است . قیمت خودرو در بازار امروز صدای خریداران را درآورده است و آنها از تغییرات شتابزده گله مند هستند عده ای نوسان قیمت خودرو در بازار امروز را ناشی از تحولات جنگ میان اوکراین و روسیه می دانند درادامه قیمت خودرو در بازار امروز  را بررسی کرده و برای خریدارانی که دنبال قیمت خودرو در بازار امروز هستند ارزان ترین ها و باکیفیت ترین خودروها را معرفی می کنیم. 

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است: خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.  خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها