کد خبر: 646830
تاریخ انتشار :

فوری: جزئیات جدید یارانه نقدی در سال آینده| یارانه بگیران بخوانند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: در لایحه بودجه سال آینده دهک‌بندی‌ درآمدی خانوارهای یارانه‌بگیر و حذف یارانه خانواده‌های پردرآمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌بینی شد.


فوری: جزئیات جدید یارانه نقدی در سال آینده| یارانه بگیران بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه نقدی واریز می شود. مبلغ یارانه نقدی چندان نیست. برخی از افراد دیگر یارانه نقدی نخواهند گرفت. هر ماه یارانه نقدی واریز خواهد شد. جزئیات جدید از یارانه نقدی را بخوانید.

جزئیات جدید یارانه نقدی

محمدیاری با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده پیشنهاد دولت برای کف حقوق 4 میلیون و 500 هزار تومان بود ابراز داشت: مجلس این مبلغ را به 5 میلیون و 600 هزار تومان افزایش داد؛ برای بازنشستگان نیز کف حقوق 4 میلیون و 500 تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف 6 میلیون تومان افزایش یافت‌.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: بنا بود ساماندهی استخدام کارکنان دولت در قالب لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه شود اما دولت در موعد مقرر به تعهد خود عمل نکرد و کمیسیون اجتماعی در قالب طرحی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

محمدیاری با بیان اینکه با توجه به رسیدگی به لایحه بودجه این طرح بلافاصله پس از بستن بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: در لایحه بودجه دهک‌بندی‌ درآمدی خانوارهای یارانه‌بگیر و حذف یارانه خانواده‌های پردرآمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش‌بینی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها