کد خبر: 646863
تاریخ انتشار :

بسته‌های معیشتی عیدی دولت به این خانوارها | یارانه معیشتی شب عید را چه کسانی می گیرند؟

در راستای سیاست رفع فقر مطلق یکی از محورهای مهم رفع فقر غذایی است که در این راستا گاهی ارائه بسته های غذایی مطرح می شود. گاهی نیز سیاست ارزان کردن غذا دنبال می‌شود که ما بیشتر مایل به این سیاست هستیم.

بسته‌های معیشتی عیدی دولت به این خانوارها | یارانه معیشتی شب عید را چه کسانی می گیرند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه معیشتی همان طرح حمایتی از  یارانه بنزین است که از  آبان ۹۸ با افزایش قیمت بنزین به حساب برخی از سرپرست خانوار واریز می شود.یارانه معیشتی را حدود شصت میلیون نفر دریافت می کنند. یارانه معیشتی دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. .میزان یارانه معیشتی به ازای هر نفر 55 هزار تومان است. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت یارانه معیشتی می پردازیم.

حجت عبدالملکی در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۰ پروژه خودکفایی و محصولات جدید یک کارخانه لبنیات که در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت رفاه برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره رفع فقر مطلق و فقر غذایی گفت: سیاست کلی ما در وزارت مردم در حوزه‌های تولیدی - در بیش از ۶۰۰ شرکت، سهام قابل ملاحظه‌ای داریم- افزایش تولید است و آن را ابلاغ کرده‌ایم که افزایش سودآوری باید از محل افزایش تولید و کاهش حاشیه سود محقق شود.

وی افزود: در ستاد اقتصادی دولت هم دائما این بحث مطرح شده که برای سودآوری اقتصادی و رفاه مردم به صورت همزمان، سیاست اصلی در همه حوزه‌ها افزایش تولید و البته افزاش شفافیت است که خود به خود منجر به کاهش قیمت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این سیاست مربوط به رفاه کل مردم است و نه فقط اقشار کم درآمد اظهار کرد: وقتی در ۱۰ محصول شیر که امروز رونمایی شد به خودکفایی می رسیم، کاهش قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با ورود این مواد از خارج از کشور را شاهد خواهیم بود و سیاست ما کاهش قیمت و افزایش کیفیت است.

توزیع بسته‌های معیشتی شب عید

عبدالملکی ادامه داد: در راستای سیاست رفع فقر مطلق یکی  از محورهای مهم رفع فقر غذایی است که در این راستا گاهی ارائه بسته های غذایی مطرح می شود. گاهی نیز سیاست ارزان کردن غذا دنبال می‌شود که ما بیشتر مایل به این سیاست هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها