کد خبر: 647015
تاریخ انتشار :

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی | زمین رایگان نیامده حذف شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آیین‌ نامه واگذاری زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند هم‌ اکنون در مرحله ارسال از وزارت راه و شهرسازی به دولت است که حداکثر تا هفته آینده انجام می‌ شود. اینکه چه زمانی در کمیسیون‌ های تخصصی دولت به نتیجه برسد به طور دقیق مشخص نیست اما حتما به قبل از سال جدید نمی‌ رسد.

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی | زمین رایگان نیامده حذف شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح مسکن ملی برای تکمیل کردن طرح قبلی (طرح مسکن مهر) است که درطی چند مرحله اجرا شد. از زمان شروع طرح مسکن ملی باعث نشده که قیمت مسکن و اجاره بها کاهش پیدا کند. به عقیده کارشناسان طرح مسکن ملی در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی دارد. هدف مسکن ملی کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، است. در ادامه به آخرین خبر از طرح مسکن ملی می پردازیم

محمود محمودزاده اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسیده اما تاریخ ابلاغ آن از سوی رییس جمهور به دستگاههای اجرایی آذرماه بوده است.

لذا آذرماه سال جاری ملاک عمل خواهد بود. یعنی خانوارهایی که فرزند سوم و بیشتر آنها بعد از ابلاغ قانون در آذرماه امسال به دنیا می‌آیند مشمول دریافت زمین رایگان دولتی خواهند بود؛ نه ۱۹ آبان ماه.

وی افزود: در حال حاضر آیین‌نامه اعطای زمین رایگان، مراحل تصویب را در دولت طی می‌کند و به زودی شرایط و نحوه ثبت نام اعلام می‌شود. آیین‌نامه هم اکنون در مرحله ارسال از وزارت راه و شهرسازی به دولت است که حداکثر تا هفته آینده انجام می‌شود.

اینکه چه زمانی در کمیسیون‌های تخصصی دولت به نتیجه برسد به طور دقیق مشخص نیست. انشاءالله در زمان کمتری ارایه می‌شود اما حتما به قبل از عید نمی‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها