کد خبر: 647060
تاریخ انتشار :

ویدئو: پخش سکانس سانسور شده سریال پایتخت بعد 1 سال

امروز فیلمی از پشت صحنه سریال پایتخت 6 منتشر شد که این فیلم را با هم در سایت مه شو میبینیم


ویدئو: پخش سکانس سانسور شده سریال پایتخت بعد 1 سال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سریال پایتخت از سریال های محبوب ایرانی ها است.سریال پایتخت یکی از به یادماندنی ترین سریال هایی است که طرفداران آن هر لحظه منتظر ساخت قسمت جدید آن هستند.امسال شاهد فصل 6 سریال پایتخت  هستیم.امروز فیلمی از پشت صحنه سریال پایتخت 6 منتشر شد.فصل ششم سریال پایتخت آخرین فصل این سریال بود

 

اصلی‌ترین دلیل ساخته‌نشدن سریال «پایتخت ۷» چیست؟

پس از قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» که برای نوروز ۱۳۹۹ آماده شده بود، حواشی بسیاری گریبان عوامل سریال پایتخت را گرفت. به همین دلیل بسیاری تصور می‌کردند که ساخت ادامه این سریال تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

اما حالا و در میانه سال ۱۴۰۰ دلایل دیگری هم برای ساخته‌نشدن سریال «پایتخت ۷» وجود دارد.

محسن تنابنده، یکی از بازیگران اصلی سریال، به دلیل اختلافاتی که در حوزه مسائل مالی و روند داستان با عوامل سریال پیدا کرده احتمالا نمی‌خواهد که در سریال پایتخت هنرنمایی کند.

در ادامه شایعاتی منتشر که شد شبکه یک برای ادامه‌دادن سریال «پایتخت ۷» آماده است تا تهیه‌کننده دیگری را جانشین الهام غفوری کند تا همکاری برای ساخت سریال محبوب شبکه یک ادامه داشته باشد.

اما این شایعه توسط الهام غفوری رد شد. در ادامه سیروس مقدم در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و مدعی شد که برای ماه رمضان آینده یک سریال فانتزی آماده می‌کند. بنابراین ساخت سریال «پایتخت ۷» کاملا به حاشیه رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها