کد خبر: 647157
تاریخ انتشار :

گریه ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ایفای نقش کرده و در قسمتی از این سریال با مادرش صحبت میکند و با گریه از او و مردم و قضاوت هایشان گله می کند. در اینجا قسمتی از این سکانس را مشاهده می کنید

گریه ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ترانه علیدوستی بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش را منتشر کرد. ترانه علیدوستی ۳۳ ساله در این عکس در اتومبیلش دیده می شود. ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد. ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.عکسی از ترانه علیدوستی در شبکه های مجازی منتشر شد که این تصویر با واکنش های جالبی از سوی کاربران توئیتر مواجه شد . ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی ایفای نقش کرده و در این فیلم ترانه علیدوستی در دریا غرق می شود در اینجا قسمتی از این فیلم را مشاهده می کنید.

عکس بدون آرایش ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در اکانت توئیترش به این عکس واکنش نشان داد و با انتشار عکس بدون آرایش دیگری از خود نوشت:«این عکس بی فیلترِ صورت بی آرایش منه. هیچوقت مخفیش نکردم چون ازش راضیم، و به هر جا در زندگی رسیدم، با همین چهره رسیدم.» 

این عکس با واکنش مثبت کاربران مواجه شد و برخی نیز عکس های بدون آرایش خود را منتشر کردند و برخی دیگر نیز شوخی هایی با جمله «به هر جا در زندگی رسیدم، با همین چهره رسیدم» انجام دادند.

ساعتی نگذشته بود که علیدوستی در واکنش کاربران توئیت بامزه دیگری منتشر کرد و نوشت:

«بعدشم، اینهمه سال عکس بی آرایش من پر بود همه جا. خب خودتون باید عاقل بودید بیهوده دل نمی بستید.

زندگینامه ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد.

کودکی ترانه علیدوستی

حمید علیدوستی در سال 1354 در لیگ ایران با پیراهن تیم دارایی به میدان رفت. علیدوستی حضور در تیم هایی مثل هما و کشاورز را هم تجربه کرد و بین سالهای 1365-1366 در لیگ های آلمان به بازی پرداخت اما در سال 1374، با تیم سایپا در مسابقات لیگ حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را طی کرد. ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.ترانه در دورهٔ راهنمایی، دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد که کلارینت و پیانو می زد. در دورهٔ دبیرستان مشغول تحصیل در رشتهٔ علوم تجربی بود که در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها