کد خبر: 647162
تاریخ انتشار :

آغاز فروش فوق العاده سایپا؛ تحویل 90 روزه | عیدی جذاب سایپا برای مشتریان خود + شرایط ثبت نام

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا در دو بخشنامه عادی و قانون حمایت از خانواده (مادران) فردا دوشنبه فعال خواهد شد.


آغاز فروش فوق العاده سایپا؛ تحویل 90 روزه | عیدی جذاب سایپا برای مشتریان خود + شرایط ثبت نام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پیش فروش فوق العاده سایپا آغاز می شود.پیش فروش فوق العاده سایپا با شرایط مناسب و مدل های جذاب. پیش فروش فوق العاده سایپا بدون محدودیت انجام می شود. فروش فوق العاده سایپا با قیمت جدید انجام می شود. شرایط فروش فوق العاده سایپا ویژه را در ادامه می خوانیم.

 متقاضیان میتوانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه 1400 به مدت 2 روز نسبت به پیش ثبت نام (قرعه کشی) اقدام نمایند.

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

این طرح نیز از تاریخ 16 اسفندماه 1400 به مدت 2 روز فعال خواهد بود.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید

 دقت کنید که 2 بخشنامه عادی و حمایت از خانواده( 2بخشنامه همزمان) فردا فعال می‌شود

فروش فوق العاده سایپادر طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییک.آر با گیربکس معمولی، تیبا ای.ایکس2 رینگ فولادی، وانت سایپا با موتور ام.13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس.ایکس با موتور ام.15 عرضه می شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

طرح های فروش سایپا که هر سه شنبه اعلام می شود، بر اساس «سه شنبه های سایپایی» است که گروه خودروسازی سایپا در راستای اصلاح قیمت خودرو به مردم وعده داده است؛ لذا این طرح ملی تا آرامش بازار و حذف دلالان خودرو ادامه خواهد داشت./منبع: سایپا نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها