کد خبر: 647270
تاریخ انتشار :

فروش فوق العاده ایران خودرو (۱۷ اسفند) + لینک و جزییات

نوشته شده توسط تحریریه اقتصادآنلاین در ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۰۹:۱۷

فروش فوق العاده ایران خودرو (۱۷ اسفند) + لینک و جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایران خودرو محصولاتش را به صورت اقساطی در اختیار مردم قرار داده است.محصولات ایران خودرو درمیان مردم بیشتر طرفدار دارد. قیمت محصولات ایران خودرو بالاتر از محصولات سایپا است. ایران خودرو هر چند وقت یکبار محصولاتش را با شرایط خاص ارائه می دهد.

مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو با عرضه سه محصول از امروز آغاز می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه، فروش فوری با تحویل سه ماهه را از امروز آغاز می‌کند. در مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو سه محصول پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس و دنا پلاس به قیمت قطعی و با تحویل سه ماهه عرضه شده‌است.

متقاضیان از امروز سه شنبه 17 اسفند تا پنجشنبه 19 اسفند می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ایران خودرو

محدودیت های دوره های پیشین همچنان به قوت خود باقی است:

ایران خودروقیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها