کد خبر: 647271
تاریخ انتشار :

تصمیم نهایی مجلس برای مبالغ وام فوری | کدام وام های بانکی افزایش یافت؟

براساس آخرین مصوبه مجلس قرار بوده سهم تهسیلات تکلیفی بانک‌ها از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به ۵۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند اما تصمیمات جدید و عجیب روز گذشته مجلس به نظر می‌رسد فشار جدیدی را برای منابع بانکی به همراه دارد.

تصمیم نهایی مجلس برای مبالغ وام فوری | کدام وام های بانکی افزایش یافت؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افزایش مبلغ وام ازدواج، در نظر گرفتن وام فرزندآوری تنها دو تصمیم از این جنس است. علاوه بر این افزایش یارانه سه برابری عده‌ای از مشمولان به اضافه افزایش حقوق سربازان نیز بار مالی جدیدی برای دولت دارد که نگرانی‌های تورم را بیشتر می‌کند.

در روز گذشته نمایندگان مجلس دو تصمیم مرتبط با وام‌های بانکی گرفتند.

روز گذشته مجلس مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۱ را مشخص کرد. بر اساس این مصوبه مبلغ وام ازدواج بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

بر اساس این مصوبه مبلغ وام ازدواج زوجین ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. مبلغ وام ازدواج برای مردهای زیر ۲۵ سال و زنان زیر ۲۳ سال، ۱۵۰ میلیون تومان است.

وام ازدواج سایر زوجین، ۱۲۰ میلیون تومان است که در مجموع به ۲۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

این وام به کلیه زوج‌هایی تعلق می‌گیرد که تاریخ ازدواج آنها از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به بعد باشد. یعنی زوج‌هایی که از سال ۹۷ به بعد ازدواج کرده‌اند یا افرادی که سال ۱۴۰۱ ازدواج کنند، مشمول وام ازدواج ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها