کد خبر: 647283
تاریخ انتشار :

تفریح لاکچری سپیده خداوردی با دوستانش

سپیده خداوردی عکسی در کنار یکی از دوستانش منتشر کرده است که در حال کوه نوردی است و این عکس نظر کاربران را به خود جلب کرده است


تفریح لاکچری سپیده خداوردی با دوستانش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سپیده خداوردی عکسی از خودش در کنار چند هنرمند دیگر در پشت صحنه فیلمبرداری کار جدیدش منتشر کرده است . سپیده خداوردی با پسرش به کوه نوردی رفته بود و عکسهایی از خودش در کنار پسرش به اشتراک گذاشته است که حواشی طلاق سپیده خداوردی از همسرش را قوت بخشید. سپیده خداوردی بازیگری بی حاشیه است و در مجموعه هایی مثل باران بازی کرده و باعث محبوبیت بیشترش شده است. سپیده خداوردی ازدواج کرده و بیشتر اوقات فراغتش را با پسرش میگذراند.سپیده خداوردی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز فعالیت می کند.

سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی زاده 6 اردیبهشت ماه 1360 در اراک بازیگر، نوازنده، مدرس موسیقی و شاعر ایرانی است .او از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است .او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از گریم خود در این سریال را منتشر کرد.صبح آخرین روز جدیدترین ساخته حسین تبریزی است که به زندگی شهید مجید شهریاری می پردازد و سپیده خداوردی در این سریال ایفاگر نقش بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری است . در تانما این پست اینستاگرامی را ببینید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها