کد خبر: 647382
تاریخ انتشار :

سکانس خنده‌دار از لهجه بانمک جواد رضویان | کل کل شدید جواد رضویان با سیامک انصاری

سیامک انصاری به علت بازی کردن در سریال‌های کمدی تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شود اما در آثار او فیلم‌های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود.


سکانس خنده‌دار از لهجه بانمک جواد رضویان | کل کل شدید جواد رضویان با سیامک انصاری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیامک انصاری، زاده ۱۳۴۷ و به گفته خودش در ویژه برنامه نوروزی ۱۳۹۷ شبکه سه، اصالتی تهرانی دارد. سیامک انصاری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی». پدر سیامک انصاری به گفته خود در برنامه اینترنتی ۳۵ تاجر فرش بوده و به کشور آلمان فرش صادر می‌کرده. سیامک انصاری در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند. سیامک انصاری به علت بازی کردن در سریال‌های کمدی تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شود اما در آثار او فیلم‌های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود.

ازدواج

ماجرای آشنایی و ازدواج سیامک انصاری از زبان همسرش خانم طناز:سیامک، دوست یکی از دوستان خانوادگی ما بود. ما چند بار همدیگر را دیده بودیم. من هم مثل سیامک هیچ برنامه ریزی برای ازدواج نداشتم.

به نظر من ازدواج یک مقوله حسی است. یک احساس است که باید در درون فرد به وجود بیاید. زندگی متاهلی هم احساس مسئولیت است هم حس علاقه… در کل مجموعه ای از وظایف و احساسات است که باید پذیرفته شود.

سیامک انصاری با مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال 1374 وارد عرصه بازیگری و تلویزیون شد و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها