کد خبر: 647441
تاریخ انتشار :

قیمت دلار پایین آمد/ سکه نوسان کرد

آخرین خبر/امروز دلار بازار آزاد 25 هزار و 859 تومان قیمت خورد و سکه امامی 12 میلیون و 348 هزار تومان قیمت ارزش گذاری شد همچنین هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 247 هزار و 800 تومان قیمت خورد.

قیمت دلار پایین آمد/ سکه نوسان کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاهش قیمت دلار نسبت به دیروز. ادامه روند نزولی قیمت دلار. آیا قیمت دلار در کانال 24 هزارتومان میماند؟مقایسه قیمت دلار با روز های گذشته.

امروز دلار بازار آزاد 25 هزار و 859 تومان قیمت خورد و سکه امامی 12  میلیون و 348 هزار تومان قیمت ارزش گذاری شد همچنین هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 247 هزار و 800 تومان قیمت خورد.

دلار افت کرد

نوسان قیمت ها در بازار طلا و سکه

سکه امامی 12 میلیون و 348 هزار تومان ارزش‌گذاری شد و هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 248 هزار و 800 تومان قیمت خورد.

سکه طرح قدیم  12 میلیون و 204 هزار تومان معامله شد. نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 7 میلیون و 80 هزار تومان ، 4 میلیون و 60 هزار تومان و 2 میلیون و 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

بانک ملی ایران با سرمایه گذاری و کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1383 بصورت شرکت سهامی خاص صرافی ملی را تاسیس کرد و بر خلاف اعمال محدودیت های جامعه جهانی ، نقش مهمی را در انتقال مبالغ ارزی و ساخت و  متعادل کردن بازار ارز ایفا نموده است.

شرکت صرافی ملی ایران با استفاده  از علم و دانش و به کارگیری مدیران با تجربه و کارشناسان ورزیده ارزی و بانکی روابط سازنده با واحدهای خارج از کشور بانک ملی و بستن قرارداد با کارگزاران معتبر و خوش نام و با استفاده از تجهیزات به روز ، ریسک معامله حواله های ارزی و نقدی(اسکناس و پول) را به کمترین سطح ممکن رسانده است.

قیمت دلار نیمایی

در تاریخ اردیبهشت ماه سال 1397 بانک مرکزی با ارئه طرحی به نام سامانه نیمایی در راستای بهبود بازار ارز و واردات کالا را رونمایی کرد. سامانه نیمایی شامل یک نظام یکپارچه در معاملات ارزی است. این سامانه در راستای فراهم کردن ارز و آسان نمودن تامین ارز برای واردات کالا و ساخن یک فضای مطمئن معاملات برای خریداران و فروشندگان کالا و ارز به وجود امده است.

ساز و کار سامانه نیمایی به این صورت است که خریدار می‌تواند در یک محیط متحد درخواست خرید ارز خود را به فروشندگان بدهد و همچنین فروشندگان به تقاضای افراد و خریداران دسترسی دارد و فروشنده‌ای که بخواهد خدمات ارائه دهد می‌تواند در یک محیط سالم رقابتی خدمات خود را در دسترس خریداران قرار دهد و پیشنهاد خرید ارز خریداران را پاسخگو باشد. به عبارت ساده تر، سامانه ارز نیمایی فضای آنلاین برای تبادل ارز است که در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها