کد خبر: 647518
تاریخ انتشار :

با خدمات تابلوسازی یک تبلیغ اثر گذار را تجربه کنید

با خدمات تابلوسازی یک تبلیغ اثر گذار را تجربه کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

یکی از اصلی ترین روش های اطلاع رسانی مشاغل یا محصولات، تابلوهای تبلیغاتی هستند، که تأثیر مستقیمی بر رونق کسب و کار و درآمد دارند. در این مقاله سعی داریم نکات مهم برای سفارش و استفاده از خدمات تابلوسازی و تأثیراتش را بر تبلیغات، مورد بررسی قرار دهیم.

اهمیت مشاوره قبل از ساخت تابلو

از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آیند ، قبل از شروع به ساخت، می توانید اطلاعات لازم در مورد ابعاد تابلو، مواد مورد استفاده در مراحل ساخت تابلو، رنگ تابلو، نصب تابلو، هزینه تابلو و... را به وسیله مشاوره با تابلوسازان حرفه ای کسب کنید.

  • حضور به صورت رایگان در محل نصب تابلو
  • کیفیت تابلو و میزان هزینه
  • بررسی قیمت انواع مواد( ورق کامپوزیت، رول چلنیوم، ورق پلکسی و... )
  • مشاوره در مورد انتخاب نوع تابلو که شامل: تابلوهای شرکتی، فروشگاهی و مغازه هستند.
  • مشاوره در مورد انتخاب مدل تابلو که شامل: تابلوهای کامپوزیت، فلزی، استیل، پلکسی، لاس وگاسی، روان، پلاستیک، حروف برجسته و چلنیوم که در این قسمت به توضیح مختصری در مورد تابلو چلنیوم می پردازیم.  

بعد از مشاوره، نوبت به بازدید رایگان محل نصب تابلو به وسیله کارشناسان می رسد، که در این مرحله موارد زیر مورد بررسی قرار می گیرند.

• تعیین بهترین نوع تابلو

• تعیین بهترین روش نصب تابلو

• تعیین زاویه های تابلو

• اندازه گیری تابلو

• روش فرستادن برق به داخل تابلو و...

2

طراحی تابلو های تبلیغاتی

پس از مشاوره و انتخاب رنگ بندی تابلو، نوبت به طراحی تابلو میرسد که اگر طرح آماده از قبل طراحی شده داشته باشید می توانید برای تابلو ساز ارسال کنید و اگر طرح تابلو خود را ندارید از تابلو ساز درخواست طراحی گرافیکی سه بعدی کنید تا قبل از ساخت و نصب تابلو شمایل تمام شده ی تابلوی خود را ببینید و تایید کنید و اگر نیاز به تغییراتی است به طراح تابلو ارجاء دهید

متریال به کار رفته در خدمات تابلو سازی

اگر در مراحل ساخت تابلو، از مواد بادوام استفاده نشود، تابلو به سادگی در برابر تغییرات آب و هوایی دچار صدمه می شود. بنابراین یکی دیگر از شرایط تولید یک تابلوی مناسب، به کارگیری متریال با کیفیت است.

تنوع گسترده در انواع تابلو تبلیغاتی

از دیگر خدمات تابلوسازی حرفه ای که تأثیرات مثبتی بر تبلیغات یک محصول و یا یک شغل دارد، می توان به تنوع در ساخت، استفاده از خلاقیت، تفکر، دانش و همچنین به کارگیری متخصصین با تجربه در این حرفه اشاره کرد.

3

عوامل موثر بر قیمت تابلو تبلغاتی اثر گذار

بهترین تابلو سازان حرفه ای می‌توانند تابلوهای زیبایی را با اثر بخشی فراوانی در تبلیغات و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تولید کنند. قیمت تابلو به عوامل زیادی از جمله: نوع تابلو، مدل تابلو، ابعاد و روش ساخت تابلو، قطر حروف، زمینه تابلو، نورپردازی و مصرف بهینه انرژی بستگی دارد.

هر یک از انواع و مدل های گوناگون تابلو، به دلیل استفاده از روش های مختلف ساخت، قیمت های متفاوتی دارند. از دیگر موارد مؤثر در کاهش یا افزایش قیمت، می توان به برجسته بودن حروف، اعداد و اشکالی که در مراحل ساخت، استفاده می شوند اشاره کرد. به کارگیری انواع لامپ های هالوژن، LED، SMD و همچنین نورهای پنهانی که در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی استفاده می شوند، در تعیین قیمت اثرگذار هستند.

نصب تابلوهای تبلیغاتی

پس از برش کلمات و لبه گیری نوبت به نصب تابلو میرسد. در محل نصب تابلو مطابق با طراحی حروف، یک پلات از قبل آماده شده روی زمینه تابلو نصب می شود و حروف های ساخته شده به زمینه پیچ می شوند. لازم است بدانید که سیم کشی و اتصال ال ای دی ها  قبل از نصب تابلو داخل حروف ساخته شده انجام می شود، و در تابلوهایی که با ابعاد بزرگ ساخته می شوند نصب، به وسیله جرثقیل و داربست انجام می شود، از این رو می‌توانید از خدمات تابلو سازی نماتابش در اجرای عملیات ساخت، طراحی و نصب تابلو تبلیغاتی خود بهره مند شوید.

4

تعمیر و نگهداری تابلو

احتمال این که تابلوهای تبلیغاتی بعد از گذشت زمان دچار آسیب شوند زیاد است، پس مراقبت و تعمیر دوره ای این تابلوها واجب هستند. تمیزکاری و سرویس تابلو، چاپ دوباره و نوسازی تابلو، عوض کردن حروف فرسوده، تعمیر و یا اصلاح نورپردازی تابلو، مقاوم سازی مجدد تابلو، تعویض طراحی و یا رنگ آمیزی مجدد نیز از دیگر خدمات تابلوسازی است که تاثیر زیادی بر تبلیغات مشاغل دارد.

پشتیبانی و خدمات همه جانبه تابلوسازان به وسیله تکنولوژی پیشرفته، باعث شده تا راه برای شما هموار شود. بنابراین در انتخابتان دقت کنید و بهترین خدمات تابلوسازی را برای تبلیغ و رونق شغل خود در نظر بگیرید.

تابلو چلنیوم یکی از پرکاربرد ترین تابلو تبلیغاتی

 یکی از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو چلنیوم است که اثرات مفیدی در بازاریابی مشاغل دارد. اصلی ترین مورد در این مدل تابلو، لبه چلنیوم است.

این تابلو به دو روش ساخته می‌شود، روش اول که به صورت کاملاً سنتی است و با دست ساخته می‌شود و روش دوم که به کمک دستگاه، خم و حالت داده می‌شود. که دارای ویژگی های :

• طول عمر و دوام بالا در برابر شرایط جوی و نور خورشید

• استفاده از نوار اسفنجی که از ورود گرد و غبار و باران به درون تابلو جلوگیری می‌کند.

• یکدست بودن نور در تمام قسمت های تابلو

تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد، از جمله: چلنیوم پانچی، کریستالی و لترمکس.

تابلو چلنیوم ، تابلویی است که با نور و به صورت حروف برجسته طراحی و اجرا می شود و طراحی آن به گونه ای است که خلاقیت و نوآوری بیشتری نسبت تابلو های قدیمی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها