کد خبر: 647537
تاریخ انتشار :

آخرین هشدار به دارندگان سهام عدالت | شرط دریافت سود سهام عدالت چیست؟

قرار است سود سهام عدالت در نیمه اول هفته آینده به حساب سهامداران واریز شود. آخرین هشدار به دارندگان سهام عدالت این است برای دریافت سود اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.


آخرین هشدار به دارندگان سهام عدالت | شرط دریافت سود سهام عدالت چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارزش سهام عدالت در این سالها یکی از مسائل بحث برانگیز در بین مردم و دولت بوده است.خیلی از مردم زمان ثبت نام ارزش سهام عدالت از ثبت نام جامانده اند و در این سالها با وجود پیگیری های مستمر نتوانستند در سایت ارزش سهام عدالت ثبت نام کنند و از این شرایط استفاده کنند.در سال گذشته شرایطی برای فروش و اعطای ارزش سهام عدالت از طرف دولت برای دارندگان آن ایجاد شده بود .وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.

قرار است سود سهام عدالت در نیمه اول هفته آینده به حساب سهامداران واریز شود. آخرین هشدار به دارندگان سهام عدالت این است برای دریافت سود اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند

مبلغ سود سهام عدالت حدود ۵۵۰ هزار تومان برای دارندگان برگه سهام ۵۳۲ هزار تومان است.  طبیعتاً برای سهامدارانی که مبلغ یک میلیون تومان سهام خود را در موقع مقرر تکمیل کرده باشند، رقم سود تقریبا به دو برابر این میزان است.

آن دسته از دارندگان سهام عدالت که هنوز سجامی نشده‌اند. یعنی در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، سودی دریافت نمی‌کنند.این افراد طی امروز و فردا فرصت دارند که اطلاعات خود را در سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.ir/ ثبت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها