کد خبر: 647654
تاریخ انتشار :

دعوای پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی در فیلم دینامیت

پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی در یک فیلم سینمایی مشترک ایفای نقش کرده اند که در یکی از سکانس های این فیلم پژمان جمشیدی با خانم بازیگر دعوا می کند

دعوای  پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی در فیلم دینامیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فیلم رقص پژمان جمشیدی در یک سکانس از سریال تلویزیونی منتشر شده است. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. پژمان جمشیدی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد. پدر و مادر پژمان جمشیدی هر دو فرهنگی بازنشسته هستند.پژمان جشمیدی فوتبالیس سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که بعد از پایان فوتبالش به بازیگری روی اورده به کانون توجهات رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و از همین رو  خبرنگاران و عکاسان سعی میکنند پیرامون زندگی شخصی او خبر تهیه کنند.

رقص پژمان جشمیدی

به تازگی فیلم رقص پژمان جمشیدی در یک سکانس از سریال تلویزیونی منتشر شده است.پژمان جمشیدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران که درحال حاضر به عنوان نقش اول سریال تلویزیونی زیرخاکی 2 در قاب تلویزیون قرار گرفته است در یک سکانس از این سریال رقص جالبی دارد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. پژمان جمشیدی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها