کد خبر: 647829
تاریخ انتشار :

شغل جدید محمدرضا گلزار |‌ محمدرضا گلزار در کنار اسطوره فوتبال ایران

دعوت محمدرضا گلزار از اسطوره فوتبال ایران و عکس صمیمی او در ایران مال


شغل جدید محمدرضا گلزار |‌ محمدرضا گلزار در کنار اسطوره فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا گلزار شب گذشته در سالن ایران مال تهران حضورداشت. محمدرضا گلزار به تازگی وارد عصره تبلیغاتی حوزه موبایل شده است. محمدرضا گلزار در کنار دو چهره محبوب فوتبال و فوتسال ایران حضور داشت. دو مهمان ویژه محمدرضا گلزار در ایران مال، علی دایی و  وحید شمسایی بودند. در ادامه جزئیاتی از این مراسم با حضور محمدرضا گلزار را بیان خواهیم کرد.

شب گذشته در ایران مال، همایشی با حضور چهره های محبوب برگزار شد. این همایش دقیقا همزمان با لیگ برتر اغاز شده بود و مردم در تلویزیون، به صورت جدی و هیجانی این بازی را پیگیری می کردند. محمدرضا گلزار در شغل جدید خود،در عرصه تبلیغاتی حوزه موبایل، پذیرای علی دایی چهره درخشان فوتبال ایران و وحید شمسایی چهره درخشان فوتسال ایران، بود. در میان بازیگران نیز، یوسف تیموری در جمع آنها دیده می شد.

حاضرین در این همایش زیاد بودند و محمدرضا گلزار قصد داشت که مسیر فرش قرمز تا روی استیج را با مهمانان ویژه خود طی کند. اما در لحظات پایانی، تصمیم محمدرضا گلزار عوض شد و او به تنهایی مسیر را طی کرد. او زمانی که روی استیج رفت به شکل ویژه ای از علی دایی برای حضور روی استیج دعوت کرد.

به این ترتیب گلزار با توصیف ویژگی‌های علی دایی به عنوان چهره موفق در کنکور دانشگاهی و فارغ التحصیل از دانشگاه شریف و البته آقای گلی فوتبال جهان برای نزدیک به دو دهه، از حاضران خواست تا میهمانش را حدس بزنند و سپس علی دایی برای حضور رو استیج معرفی شد تا سورپرایزی جالب برای تماشاگران باشد.

دایی که سه چهار سالی است از فوتبال کنار رفته و پس از کناره‌گیری اجباری، حالا هم تمایل چندانی به بازگشت نشان نداده، با چهره خندان با شمسایی و گلزار دیدار کرد و این بار نه در یک محفل فوتبالی بلکه در جایگاه تبلیغاتی حضور یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها