کد خبر: 647836
تاریخ انتشار :

افزایش شدید قیمت دلار | پیش بینی عجیب از قیمت دلار بعد از توافق

قیمت دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ با %1.4 افزایش، 26,259 تومان اعلام شده است.

افزایش شدید قیمت دلار | پیش بینی عجیب از قیمت دلار بعد از توافق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار این روزها دچار نوسانات بسیاری شده است.متوسط هفتگی قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند و برای این بحران چاره ای کنند.

در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 24465 تومان و فروش آن 24789 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 26882 و 27242 تومان است.

قیمت روز دلار صرافی ملی

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 24501 تومان و قیمت دلار برای فروش 24747 تومان است.

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید 26910 تومان و قیمت یورو برای فروش 27180 تومان است.

طی یک هفته گذشته بازار ارز عملاً تغییر چندانی نداشت و محدود به نوسان های اندک بود. در آخرین روز معاملات این هفته نیز دلار تنها کاهش ۵۰ تومانی رو تجربه کرد و تا لحظه نگارش این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

 بازار ارز در معاملات امروز در حالی آغاز به کار کرده بود که قیمت دلار نسبت به روز گذشته کاهش اندکی را تجربه کرده بود؛ نرخ دلار آزاد در آخرین معاملات روز گذشته ۲۶هزار و ۲۵۰ تومان بود و امروز با کاهشی ۱۵۰تومانی با قیمت ۲۶هزار و ۱۰۰تومان معاملات ابتدایی خود را آغاز کرد. اما در ادامه معاملات نوسان دلار بیش تر افزایشی بود و تا لحظه نگارش این گزارش، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

دلار هرات نیز امروز نوسان بالایی را تجربه نکرد هرچند که نوسان کاهشی داشت. دلار هرات در معاملات صبح با قیمت ۲۵هزار و ۲۵۰ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه به قیمت ۲۵هزار و ۱۸۰تومان رسیده است.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۳۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۷۲تومان برای فروش اعلام کرد؛ این در حالی است که روز گذشته، دلار از سوی کانون صرافان، ۲۴هزار و ۴۴۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۱۸تومان برای فروش قیمت خورده بود که عملاً تغییری نداشته است.

یورو نیز امروز یورو نیز در صرافی‌های رسمی با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۷هزار و ۴۴۵تومان‌ برای خرید و ۲۷هزار و ۷۸۹تومان‌ برای فروش خرید و فروش شد؛ در حالیکه دیروز در صرافی‌های رسمی با  قیمت ۲۷هزار و ۴۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۹۲تومان برای فروش معامله شد

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها