کد خبر: 647847
تاریخ انتشار :

استقلالی‌ها مهدی قایدی را فراموش کردند؟

جانشین مهدی قایدی خیلی زود در دل هواداران جا باز کرد.

استقلالی‌ها مهدی قایدی را فراموش کردند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک، مهدی قایدی ستاره بی چون چرای فصل گذشته استقلال بود. مهدی قایدی پس از درخشش در استقلال ابتدای فصل راهی شباب الاهلی شد. مهدی قایدی محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران داشت. پس از جدایی مهدی قایدی هواداران استقلال نگران شدند که مبادا جای خالی او در تیم حس شود. فرهاد مجیدی اما در تابستان بازیکنی را به عنوان جانشین مهدی قایدی رو کرد که کمتر کسی او را می‌شناخت. امیر حسین حسین زاده بازیکن جوانی که ستاره این فصل و محبوب فرهاد مجیدی بوده است.

امیرحسین حسین زاده به دومین بازیکن جوان استقلال تبدیل شد که توانسته است در لیگ برتر به 5 گل زده برسد.

یکی از بازیکنان خوب استقلال در این فصل که کمتر کسی انتظار درخشش او را داشت، امیرحسین حسین زاده است. وینگر جوانی که تابستان امسال به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

حسین زاده در این فصل توانسته است 5 بار دروازه حریفان را باز کند و به تنهایی 7 امتیاز را برای تیمش جمع آوری کند. ضمن اینکه او یک مرتبه نیز پاس گل داده تا روی 6 گل تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد.

این وینگر جوان به طور میانگین در هر بازی استقلال 1.6 پاس کلیدی داده و 78 درصد پاس هایش نیز سالم بوده اند. آمار جالب توجهی برای این بازیکن جوان و 21 ساله که در نخستین فصل حضورش در استقلال، عملکرد قابل قبولی داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها