کد خبر: 647881
تاریخ انتشار :

ایا کنعانی زادگان به پرسپولیس باز می گردد؟

احتمال بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس بسیار ضعیف است.

ایا کنعانی زادگان  به پرسپولیس باز می گردد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک اخباری که پیرامون جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و بازگشت او به پرسپولیس در پایان فصل جاری به گوش می رسد کمی دور از ذهن است. فصل برای حسین کنعانی‌ زادگان با تساوی بدون گل مقابل الدحیل به پایان رسید و کنعانی زادگان حالا به تعطیلات نوروزی محکوم می‌شود! همچنین کنعانی زادگان از دو بازی تیم ملی که در نوروز برگزار می‌شود محروم است تا فعلا از جو بازی‌های رسمی دور باشد. کنعانی زادگان پس از رسوایی های اخیر شاید به ایران بازگردد. این اقدام احتمالا حواشی زیادی برای او در بازی ها به همراه خواهد داشت.

کنعانی با الاهلی قطر قراردادی یک‌ساله امضا کرده بود که این قرارداد تا خردادماه جاری است اما با توجه به اینکه این تیم بازی رسمی تا شروع لیگ ستارگان در پیش ندارد، اگر کنعانی تصمیم به تمدید نگیرد عملا کارش با این تیم قطری تمام می‌شود.

الاهلی قطر درحالی لیگ را با 25 امتیاز در رده هفتم به پایان رساند که در آن سوی آب‌های خلیج فارس، پرسپولیس خود را برای هفتمین فصل متوالی در کورس قهرمانی نگه داشته اما به دلیل ساختار دفاعی افت کرده از تیم‌های قعر جدولی هم گل می‌خورد و این آمار بد دفاعی باعث شده سرخ‌ها شش امتیاز از صدر فاصله داشته باشند.

پرسپولیس در سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان با کیفیت خود را بدون اینکه سود خاصی از فروش آنها داشته باشد از دست داده و این بازیکنان که اغلب ملی‌پوش هستند راه فوتبالی خود را در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس یا اروپا ادامه می‌دهند.

قرمزها پس از رفتن کنعانی سه مدافع آخر یعنی علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف را جذب کردند اما نتوانستند کیفیت دفاعی سال‌ قبل خود را تکرار کنند. یحیی گل‌محمدی در طول بیست و دو بازی گذشته لیگ مدام با خط دفاعی تیمش کلنجار رفته و آرایش و بازیکنان متفاوتی را آزموده اما هنوز پیش از هربازی برای چینش دفاعی پرسپولیس تردیدهای زیادی وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها