کد خبر: 648068
تاریخ انتشار :

شماره شبای سهام عدالت را چگونه ویرایش کنیم

افراد برای ویرایش شماره شبای خود می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و گزینه ویرایش را کلیک کنند.

شماره شبای سهام عدالت را چگونه ویرایش کنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود.

سهام عدالت

در این قسمت گزینه ویرایش شماره حساب بانکی، ویرایش شماره موبایل و اطلاعات شخصی وجود دارد که افراد می‌توانند گزینه ویرایش شماره حساب را انتخاب بعد از تغییر گزینه تایید نهایی را کلیک کنند.

بعد از فرآیند نیز یک پیامک تایید برای فرد ارسال می‌شود در رابطه با سجام نیز در بخش سمت راست یک گزینه ویراش اطلاعات وجود دارد که سهامداران می‌توانند اطلاعات خود را در آن قسمت ویرایش کنند.

بر اساس این گزارش، بیست و یک اسفند،  ۹۹ درصد از سود سهام عدالت عملکردی سال ۹۹ برای سهامداران واریز شد.

علت واریز نشدن سود برخی سهامداران عدالت 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص عدم دریافت سود سهام عدالت برخی افراد گفت: یک علت عدم دریافت سود می‌تواند این باشد که حساب دریافت سود مسدود شده باشد، اگر افرادی سود را دریافت نکردند با شرکت سپرده گذاری سهام عدالت تماس (شماره ۱۵۶۹) بگیرند.

مجید عشقی در نخستین جلسه تقدیر از ناشران برتر بازار سرمایه  در خصوص عدم دریافت سود سهام عدالت برخی افراد گفت: یک علت عدم دریافت سود می‌تواند این باشد که حساب دریافت سود مسدود شده باشد، اگر افرادی سود را دریافت نکردند با شرکت سپرده گذاری سهام عدالت تماس (شماره ۱۵۶۹) بگیرند و اطلاعات حساب خود را به روز کنند، ضمن اینکه ممکن است در برخی موارد بانک به دلیل بدهی یا موارد دیگر نسبت به کسر سود سهام اقدام کرده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها