کد خبر: 648081
تاریخ انتشار :

ریزش ۲۰ میلیونی قیمت گران ترین محصول ایران خودرو

در جدول زیر قیمت روز انواع سوزوکی را در بازار مشاهده می‌کنید.


ریزش ۲۰ میلیونی قیمت گران ترین محصول ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه 

سوزوکی ویتارا یک شاسی بلند-کراس‌اوور خانوادگی جمع و جور است که از سال ۱۹۸۸ میلادی در سبد تولیدات کمپانی ژاپنی سوزوکی حضور داشته و تاکنون در قالب چهار نسل به دست مشتریان در مجامع مختلف رسیده است

نسل سوم سوزوکی ویتارا از سال ۱۳۸۵ توسط گروه خودروساز ایران خودرو به خیابان‌های کشورمان راه پیدا کرد. قیمت گراند ویتارا مونتاژ ۲۴ لیتر اتوماتیک مدل سال ۹۸ در بازار خودرو یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است اما نسبت به ۱۶ اسفند ۲۰ میلیون ارزان شده است.

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها