کد خبر: 648102
تاریخ انتشار :

قیمت روز سکه و طلا

​قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه به ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت روز سکه و طلا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز دستخوش تغییراتی شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی مشابه روز گذشته دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر سکه امامی روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، هر سکه امامی امروز مشابه هفته گذشته به فروش رسید. سکه امامی یک ماه قبل ۱۲ میلیون تومان بود که نشان از افزایش ۴۰۰ هزار تومانی آن طی یک ماه اخیر دارد.

سه شنبه 17 اسفند چهارشنبه 18 اسفند پنجشنبه 19 اسفند شنبه 21 اسفند یکشنبه 22 اسفند دوشنبه 23 اسفند امروز 24 اسفند
12 میلیون و 400 هزار تومان 12 میلیون و 100 هزار تومان 12 میلیون و 150 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 530 هزار تومان 12 میلیون و 500 هزار تومان 12 میلیون و 400 هزار تومان

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها