کد خبر: 648225
تاریخ انتشار :

همسر سردار آزمون و چهارشنبه سوری

نامزد سردار آزمون در کنار مادرش عکسی در شب چهارشنبه سوری منتشر کردند

همسر سردار آزمون و چهارشنبه سوری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک، سردار آزمون ستاره تیم ملی چندی قبل در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد در شرف ازدواج است. این اولین خبر مخابره شده در مورد ازدواج سردار آزمون در تمام رسانه ها بود. رسانه ها پس از آن به کنکاش و شایعه پراکنی در مورد نامزد سردار آزمون پرداختند. سردار آزمون در نهایت با انتشار عکسی از نامزد خود رونمایی کرد. آناهیتا کریمی نامزد سردار آزمون دختری بود تمام رسانه ها به دنبالش می‌گشتند.

آناهیتا کریمی برعکس همسر مهدی قایدی یا دیگر همسران افراد معروف فعالیتی در اینستاگرام ندارد و صفحه خاصی هم ندارد. او دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و برخی از عکس های منتشر شده از او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی دست به دست می‌شود.

نظر جالب یکی از هواداران آناهیتا کریمی در اینستاگرام

از چیزایی که از آناهیتا یاد گرفتم فراموشی،بیخیالی،درگیر نشدن و اهمیت ندادنه،من کلا آدمی بودم که کوچکترین حرف و نظر(منفی) بقیه خیلی اذیتم میکرد و ازم انرژی میبرد،اینکه بقیه چه فکری راجبم میکردن واقعا برام مهم بود درگیر حرف مردم نشدن و بی اهمیت به حرف بقیه بودن، شاید به نظر ساده برسه ولی تو عمل کار فوق العاده سختیه من بلد نبودم نسبت به تراوشات ذهنی بقیه بی اهمیت باشم! خیلی سعی کردم تقویتش کنم اما خب موفق نشدم ولی وقتی آناهیتارو شناختم،وقتی دیدم بدون توجه به همه انرژی منفی ها و قضاوتای اطرافش خیلی شیک و ساده داره به زندگیش ادامه میده تمرین کردم،سخت بود!

ولی یاد گرفتم که برای خودم زندگی کنم فهمیدم گاهی وقتا باید فراموشی رو بلد باشم!گاهی وقتا لازمه بی خیالی رو بلد باشم!گاهی هم باید به خودم یادآوری کنم که یسری چیزا باید از یادم بره! لازم نیست به یسری حرفا اهمیت بدم و میتونم فقط با یه لبخند ساده کاملا بی توجه از کنارشون رد بشم. اما خب ناگفته نمونه که از بعضی آدما واقعا نمیشه گذشت! تو این مدت که فن آناهیتام آدمای عجیب و غریب کم ندیدم!بعضیا واقعا عجیبن،بلاتکلیفن،حرص دارن،طلب دارن خودشونم نمیدونن چی میخوان و هیچ دلیل منطقیم برا کاراشون ندارن! طرز تفکرشون دور از باوره خیلی راحت وکاملا بی توجه به همه هر حرفی رو به زبون میارن، البته اینکه این افراد بسته به نوع دیدگاهشون به زندگی فکر میکنن، تصمیم میگیرن، رفتار میکنن و در نهایت حرف میزنن هم بی تاثیر نیست و متقابلا بودن کسایی که کامنت و دایرکتای پرمحبت و بی مضایقشون نسبت به آناهیتا کلی خوشحالم میکرد آناهیتا بدونه اینکه خودش بدونه و یا اصلا بخواد خیلی تاثیر گذار بود رو من و بدون هیچ اغراقی میگم‌آناهیتا تا به اینجا یه الگوی فوق العاده بوده برام و هرچی که میگذره پشیمون که هیچ بلکه هعی بیشتر و بیشترم میشه آتیشه این حمایته تو زندگیم ممکنه اشتباه زیاد کرده باشم و یا حتی داشته باشم و حتی تو مسیری که پیش رومه(آیندم)مُرتَکِبِ اشتباه بشم اما حداقلش خیالم راحته از الانم که تونستم خیلی از رفتارای منفیمو کنار بزارم، به رشد ذهنیم اهمیت بدم،خودمو باور داشته باشم و از همه مهمتر ارزش و اصالتمو حفظ کنم! و بدون شک آناهیتا خیلی تو این تعغیرات موثر بود! نمیدونم آنی اصلا اینو میخونه یا نه! به هر حال وجودش هرچند از راه دور تو زندگیم خیلی تاثیر گذار وقشنگ بوده و هست و من الان هم به رسمِ همیشه وهم"به رسمِ وظیفه" ازش ممنونم و مدیونشم. دوست داشتم این روزُ با این عکسِ قشنگ که خیلی دوسش دارم اول به خودم تبریک بگم به خودم که تو این مدت فنه این دختر بودم و نه تنها ذره ایی پشیمون نیستم بلکه به خودم افتخار میکنم بابته اینکه فنشم یه دخترِساده، مهربون،خوش قلب با یه شخصیتِ فوق العاده دلنشین و کاریزماتیک،یه دختر بی آلایش حتی بی آرایش

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها