کد خبر: 648239
تاریخ انتشار :

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون ۴۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه و طلا در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز دستخوش تغییراتی شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون ۴۵۰هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ اسفند ماه  ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون ۴۵۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۱۹/۲۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۷۲ تومان است.

قیمت+سکه+امروز+چند؟+(۱۴۰۰_۱۲_۲۵)احتیاط معامله گران سکهارزش ذاتی سکه به بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کرده است و این موضوع می تواند در ابتدای روز جاری زمینه ساز قدرت نمایی صعودی های بازار شود. البته دیشب در بازار پشت خطی معامله گران سکه رفتار احتیاطی داشتند. جمعی از سکه بازان تصور می کنند که ممکن است دلار در روز جاری کمی از مرز ۲۶ هزار تومانی عقب نشینی کند و به همین دلیل تمایل زیادی به خرید فلز گران بهای داخلی نداشتند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها