کد خبر: 648335
تاریخ انتشار :

واریز یارانه نقدی جدید از امشب

واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز آغاز شد.


واریز یارانه نقدی جدید از امشب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه نقدی در این سالها به عنوان کمک هزینه معیشتی برای خیلی از خانوارهای کم درآمد بوده است و از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد این طرح اجرا شد. یارانه نقدی برای هر فرد 45 هزارتومان در نظر گرفته شده است . در رابطه با یارانه نقدی در این مدت اخیر اخبار زیادی منتشر شده که هنوز عملی نشده است.علاوه بر یارانه نقدی، یارانه معیشتی هم به بعضی از خانوارها تعلق میگیرد.کارشناس اقتصادی گفت: کشور برای رفع فقر با دادن یارانه موفق نبوده است چرا که با رشد منفی در اقتصاد مواجهیم و در این شرایط چیزی که باید فقر را حل کند یارانه نیست. امشب یارانه نقدی جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یک خانواده چهار نفره امشب ۶۰۰ هزار تومان یارانه نوروز دریافت می‌کند. با این واریزی مبلغ یارانه برای چهار دهک اول به بیش از ۹۵۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها کشور، رئیسی ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه یارانه نوروز واریز می‌شود. کمک معیشتی ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشتی عید نوروز است.

رئیس جمهور در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه حمایت معیشتی عید باستانی نوروز به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان ۱۲ میلیون ۳۵۸هزار سرپرست خانوار واریز می شود.

مشمولان یارانه معیشتی نوروز،‌ غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند که به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت جا افتاده اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها