کد خبر: 648448
تاریخ انتشار :

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان

ناهید حیدری مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر همه خدمات برای ارایه به مستمری بگیران شامل بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان به صورت غیرحضوری است.

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از بحث های پر چالش و همیشگی در تمام دولت ها مسئله پرداخت حقوق بازنشستگان و میزان افزایش حقوق بازنشستگان است. طبق روال هر ماهه سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه پرداخت می شود. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض و نوشتن نامه به رئیس جمهور کرده اند. در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

 مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی نباید نگران کسب خدمات خود باشند زیرا همه خدمات به صورت غیرحضوری به این افراد ارائه می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ از روز ۱۹ آبان ٩٩ با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های این سازمان تلاش کرد تا ارایه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجعه از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری‌های این سازمان را کاهش ‌دهد.

همچنین امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی به ویژه در دوران کرونا چندین طرح را به اجرا گذاشت که راه‌اندازی سامانه متمرکز مستمری، صدور پیش‌نویس احکام برقراری مستمری و افزایش خدمات غیرحضوری سازمان در حوزه تعهدات بلندمدت از جمله این طرح‌ها است.

به همین منظور ناهید حیدری مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی  افزود: در حال حاضر همه خدمات برای ارایه به مستمری بگیران شامل بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان به صورت غیرحضوری است.

وی تصریح کرد: مستمری بگیران در خصوص هر یک از خدماتی که از تامین اجتماعی می‌گیرند نباید نگرانی داشته باشند به عنوان نمونه برای بحث درمان از سامانه خدمات غیرحضوری می‌توانند استحقاق درمان خود را بررسی کنند تا در ایام نوروز نیز با مشکل مواجه نشوند.

حیدری ادامه داد: در حوزه مستمری بگیران عمده فعالیت در حوزه بازماندگی، از کارافتادگی و بازنشستگان انجام شده است  اما در حوزه بازنشستگی عادی همه فعالیت ها به صورت غیرحضوری انجام شده اما در بخش بازنشستگان سخت و زیان آور و پیش از موعد به عنوان فاز نهایی در دستور کار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها