کد خبر: 649327
تاریخ انتشار :

دلیل افزایش قیمت کرایه های اسنپ

دلیل افزایش قیمت کرایه های اسنپ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدتی است که خبر افزایش خارج از عرف کرایه تاکسی های اینترنتی به خصوص کرایه های تاکسی اینترنتی اسنپ حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. به گفته بسیاری از مسافرینی که به طور مستمر از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده میکنند این افزایش قیمت به حدی است که دیگر استفاده از خدمات تاکسی کرایه این سرویس اینترنتی را از صرفه اقتصادی خارج کرده است و بسیاری از مسافران دیگر راغب به استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ نیستند.

علت اصلی افزایش نرخ کرایه ها چیست؟

به گفته بسیاری از رانندگان اسنپ، کاهش یارانه بنزین پرداختی از سوی اسنپ به رانندگان عامل اصلی افزایش قیمت کرایه های این تاکسی اینترنتی است. پس از افزایش قیمت بنزین در سال 98 و همچنین وجود محدودیت های کارت های سوخت، تاکسی های اینترنتی بر آن شدند تا مبلغی را با توجه به کارکرد ماهانه خودروهای تحت برند این اپلیکیشن ها به تحت عنوان یارانه بنزین یا حق بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی به آنها پرداخت کنند تا جبرانی بر هزینه های مازاد مصرف سوختی باشد که رانندگان در ازای فعالیت در اسنپ و تپسی متحمل میشوند.

این در حالی است که مدتی است اسنپ مبلغ پرداختی در قالب حق بنزین رانندگان را به 60 درصد مبلغ پرداختی نسبت به قبل کاهش داده است و طی اطلاعیه ای به رانندگان اعلام کرده است تا برای دوگانه سوز کردن خودروهای خود با تسهیلات و قیمت ویژه اقدام کنند.

همین امر سبب شده است که با توجه به عدم صرفه اقتصادی برای بسیاری از رانندگانی که تحت پوشش اپلیکیشن اسنپ فعالیت میکردند این رانندگان از خودروهای خود برای جابه جایی مسافرین اسنپ استفاده نکرده و دیگر پیشنهاد سفری را قبول نکنند.

کمبود راننده باعث شده است تا قیمت کرایه تاکسی اسنپ نیز به طرز وحشتناکی افزایش یابد که این امر نیز داد بسیاری از مسافرین پایه ثابت استفاده از اسنپ را دراورده است.

2

رقبای تازه نفس آماده جذب رانندگان اسنپ با امتیازات ویژه

در این بین رقبای تازه نفسی مانند تاکسی اینترنتی سند باد پس از تکمیل فرایند طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود شروع به تبلیغات انبوه در تلویزیون کرده و تلاش میکنند تا رانندگان اسنپ را با وعده هایی از قبیل بیمه رانندگان و خانواده آنها، کمک هزینه های حداکثری برای سوخت، لاستیک، بیمه ماشین و تعمیرات آن تعداد رانندگان خود را افزایش داده و به رقیب جدی برای اسنپ و تپسی تبدیل شوند.

باتوجه به وضعیت موجود، رانندگان و مسافرین از شرایط و قیمت ارائه خدمات اسنپ به شدت ناراضی بوده و این احتمال میرود به زودی شاهد تغییر و تحولاتی در حوزه تاکسی های اینترنتی باشیم.

زنگ خطر برای اسنپ به صدا درامده است

شرکت ویرا یکی از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران است. این شرکت در حال حاضر پتانسیل طراحی و اجرای انواع سامانه های تاکسی اینترنتی جدید را در ایران دارا بوده و کلیه افراد، شرکتها و سازمان هایی که قصد دارند از وضعیت پیش آمده برای اسنپ به نفع خود استفاده کنند میتوانند با مراجعه به وب سایت شرکت ویرا و ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در کمترین زمان ممکن به یکی از تازه ترین رقیب های اسنپ و تپسی در ایران تبدیل شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها