کد خبر: 649595
تاریخ انتشار :

مبدل سازان کیمیا، طراح و تولیدکننده انواع مخازن ذخیره و تحت فشار

مبدل سازان کیمیا، طراح و تولیدکننده انواع مخازن ذخیره و تحت فشار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

اگر قصد دارید مخازن ذخیره و انواع سیستم پالایشگاهی را بخرید، باید به ویژگی‌ها و مشخصاتی دقت کنید که اهداف شما را برآورده کند. در این مطلب قصد داریم انواع محصولات مبدل سازان کیمیا را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شرکت مبدل سازان کیمیا به عنوان یک سازنده نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر در امر ساخت  با فراهم نمودن امکانات پیشرفته طراحی، نرم افزارهای مهندسی، تجهیز خطوط تولیدی، اخذ گواهینامه‌های بین المللی مدیریت و تضمین کیفیت آماده ارائه محصولات با کیفیت برتر است. شرکت مبدل سازان کیمیا با سال‌ها تجربه در تولید انواع بویلرها، مبدل حرارتی، برج تقطیر و مخازن همراه با استانداردهای بین المللی و ملی ایران مشغول به فعالیت است. این شرکت از اعضای انجمن صنعت تاسیسات ایران در کشور بوده که تولیدات طبق سفارش مشتریان و بر اساس نقشه‌های طراحی شده منطبق با استانداردها تولید می‌گردد.

انواع محصولات مبدل سازان کیمیا

  1. مخزن استیل
  2. مخزن میکسر
  3. مبدل حرارتی
  4. بویلر روغن داغ
  5. راکتور
  6. برج تقطیر
  7. تصفیه آب و فاضلاب و تأسیسات
  8. عدسی مخزن

مخزن استیل

مخزن استیل امروزه یکی از مهم ترین تجهیزات در اغلب صنایع خصوصا صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی می‌باشد. درساخت یک مخزن تنوع و تفاوت‌های بسیاری وجود دارد که این تنوع و تفاوت در ساخت به نوع ورق، ضخامت ورق مصرفی، نوع اتصالات و تجهیزات به کار رفته در مخزن و اندازه و حجم و ... بستگی دارند. مخزن استیل نسبت به دیگر مخازن از استحکام بالاتری برخوردار است و ضد زنگ و پوسیدگی می‌باشد و دارای طول عمری طولانی است. معمولا ضخامت ورق به کار رفته در مخزن استیل به نوع مواد و سیال درون مخزن و همچنین به ظرفیت این گونه مخازن بستگی دارد مثلا مخزن مواد شوینده در اغلب مواقع با ظرفیت 3 میلیمتر ساخته می‌شوند.

شرکت مبدل سازان کیمیا، تنوع مخزن استیل را به صورت زیر دسته بندی و ارائه می‌نماید:

  • مخزن ذخیره استیل
  • مخزن استیل دارویی
  • مخزن دو جداره استیل
  • مخزن صنایع لبنی
  • مخزن صنایع شیمیایی
  • پاتیل رنگ

برای مشاهده انواع مخزن‌های استیل مبدل سازان کیمیا روی لینک زیر کلیک کنید:

                                                                        خرید مخزن استیل

2

مخزن میکسر

 در بخش‌های تولیدی و صنعتی امروزه زمانی از مخزن میکسر دار استفاده می شود که تولید کنندگان به ترکیب چند محصول با یکدیگر و یا به شکست مواد نیاز دارند. یک مخزن میکسر دار می‌تواند دارای هر دستگاهی که مواد و محصولات را با یکدیگر مخلوط می‌کند و اینکه مواد ریز گوناگون را به یک ماده ی واحد تبدیل می‌کند باشد. مخزن میکسر دار قابلیت ترکیب و در هم آمیختن هر گونه ماده جامد یا مایعی را دارد تا در آخر ماده مورد نیاز را تولید نمایند. شرکت مبدل سازان کیمیا انواع مخزن میکسر را به شکل زیر دسته بندی کرده است:

  • میکسر استیل
  • میکسر پلی اتیلن
  • میکسر آهنی

مبدل حرارتی

 مبدل حرارتی نوعی دستگاه است که حرارت را در اثر اختلاف دمای بوجود آمده میان دو سیال، از یک سیال به سیالی دیگر انتقال می‌دهد. اگر بخواهیم برای آن مثالی را شرح دهیم می‌توان به این موضوع اشاره کرد: مبدل حرارتی استخر گرمای آب داغ بویلر را به آب استخر انتقال می‌دهد و همچنین یک مبدل حرارتی روغن، حرارت روغن داغ را به آب یا هوا انتقال خواهد داد. از مهم‌ترین مبدل‌های حرارتی می‌توان به مبدل حرارتی پوسته و لوله و مبدل حرارتی صفحه ای و نوع هوا خنک یا کولر دار اشاره نمود.

3

بویلر روغن داغ   

 بویلر روغن داغ به منظور کارکردی صحیح به استفاده از تجهیزات مختلفی نیاز دارد. بویلر روغن داغ در صنایع مختلفی کاربرد دارد که برخی از آنها عبارتند از: استفاده در کارخانجات و صنایع تولید مواد شیمیایی از جمله تولید ترکیبات و حلال‌ها، تولید روغن‌های تصفیه، تولید مواد نفتی و مواد چسب رزین و موارد دیگر. بویلر روغن داغ به طور کلی از سه بخش تشکیل شده است که شامل:

  1. ساختار و ساختمان مکانیکی بویلر روغن داغ که خود از پوسته، درب‌ها، کوئل‌ها،  دودکش، شاسی و پایه ها و اتصالات تشکیل شده است.
  2. مشعل و سیستم سوخت رسانی
  3. تجهیزات دستگاه بویلر روغن داغ

4

راکتور

راکتور نوعی مخزن فولادی است که در آن واکنش های مختلفی صورت می‌گیرد. واکنش‌هایی که باعث تغییر فیزیکی کلی و تغییر ماهیت مواد درونی آن می‌شود. هر رآکتور در یک صنعت خاص پیچیدگی های خود را دارد. راکتورها در دنیا از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که واکنش داخلی آن‌ها عامل اصلی ساخت‌وساز مبتنی بر مواد است. در این قسمت به ساختار راکتورهای 304 فولاد ضد زنگ و راکتورهای 316 استنلس استیل اشاره می کنیم و هدف ما معرفی آن دسته از مشتریانی است که اطلاعاتی دارند. آنها به اندازه کافی برای راکتورها ندارند. راکتورهای استنلس استیل معمولاً از نظر فرآیند به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام در قسمت های مختلف و هر قسمت در دو نوع عملکرد پیوسته و غیر پیوسته طراحی و ساخته می‌شوند.

 

برج تقطیر

 در واقع عمل تقطیر فرآیند جداسازی فیزیکی برش‌های نفتی است که اساس آن نیز اختلاف در نقطه جوش هیدروکربن های مختلف و گوناگون بوده. طبیعتا هر چقدر هیدروکربن وزن بیشتری داشته باشد و سنگین تر باشد نقطه جوش آن هم زیاد است و هر چه سبک تر باشد سریع تر خارج می‌شود. تقطیر از مهم ترین و با اهمیت ترین راه و روش‌های جداسازی می باشد و اساس آن هم بر توزیع اجزا میان دو فاز گاز و مایع است.

برج‌هایی که در صنعت مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرند به دو دسته کلی تقسیم

می‌شوند:

  1. برج های سینی دار:
  • غربالی
  • دریچه ای
  • فورانی
  • کلاهکی(فنجانی)

 

  1. برج های پر شده

 

تصفیه آب و فاضلاب و تأسیسات

 از نظر مهندسی می‌توان گفت که پکیج تصفیه فاضلاب به سیستم های از پیش ساخته و مونتاژ شده گفته می‌شود که از جنس فلز و یا پلاستیک ساخته و تولید می‌شوند. از پکیج تصفیه فاضلاب می‌توان به عنوان یک مجموعه مجهز و کامل برای تصفیه فاضلاب نام برد زیرا تمام مراحل هوادهی و ته نشینی و گندزدایی و فرایند فیلتراسیون با در نظر گرفتن و توجه به آنالیز آب وروردی به درون آن در این سیستم انجام می‌گردد.

عدسی مخزن

برای ساختن یک مخزن تحت فشار یا یک تانکر ذخیره سازی سوخت، به ساخت عدسی مخزن نیاز است. عدسی یا کلگی های مخازن تحت فشار از اجزای اصلی مخازن هستند که طراحی آن بر اساس الزامات و استانداردهای طراحی مخازن انجام می‌شود. برای ساخت عدسی یک مخزن روش‌های مختلفی وجود دارد. روش ساختن عدسی با توجه به نوع عدسی و پارامترهای دیگری قابل انتخاب است. عدسی مخزن در شکل های مختلف و متفاوتی ساخته و تولید می‌شوند.

حرف آخر

گروه مبدل سازان کیمیا به دلیل داشتن سابقه کاری و همچنین کیفیت‌های بالا و بهره وری از پرسنل ماهر و کارکشته در این زمینه توانسته است نظر بسیاری از پتروشیمی ها، کارخانجات قیر و آسفالت، کارخانجات چسب سازی، همچنین برخی کارخانجات مواد شوینده و شامپو را به خود جلب نماید.کلیه مخازن صنعتی مبدل سازان کیمیا از مواد سخت با توجه به نیاز مشتری با بهترین کیفیت و استاندارهای ایمنی طراحی و تولید می‌شود.در این مطلب تلاش کردیم توضیح مختصری از ویژگی‌های اصلی محصولات مبدل سازان کیمیا را برای شما توضیح بدیم. ممنون که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید برای مشاهده  بیشتر محصولات ما می‌توانید به سایت مبدل سازان کیمیا مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها