کد خبر: 650052
تاریخ انتشار :

اعتبار پیج اینستاگرام‌تان را بالا ببرید

اعتبار پیج اینستاگرام‌تان را بالا ببرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اوایل که سروکله اینستاگرام تازه پیدا شده بود، بیشتر مردم از آن برای دیدن کلیپ‌ و تصاویر مختلف و وقت‌گذرانی استفاده می‌کردند اما رفته‌رفته این شبکه اجتماعی به سکوی پرش کسب‌وکارها و یک بستر مناسب برای کسب درآمد از اینترنت تبدیل شد. حالا هم یکی از پول‌سازترین شبکه‌های اجتماعی‌ست و حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

برای اینکه در اینستاگرام و در بین این‌همه پیج‌های متنوع دیده شوید باید اعتبار پیج‌تان را بالا ببرید. حالا چطوری؟ در ادامه این مقاله درباره همین موضوع صحبت خواهیم کرد.

درآمد بیشتر با اعتمادسازی بهتر

فرض کنید یک پیج فروشگاهی دارید یا اصلاً یک بلاگر یا اینفلوئنسر هستید. به نظر خودتان مخاطبتان تا وقتی که به شما اعتماد نکند از شما خرید می‌کند؟ یا کاری که می‌گویید را انجام می‌دهد؟ من که بعید می‌دانم.

فالوورها با خواندن کامنت‌های پست‌های شماست که به کسب‌وکارتان اعتماد می‌کنند و درنهایت خریدشان را نهایی می‌کنند؛ وقتی مخاطبان به شما اعتماد کنند، شما را به دیگران هم معرفی می‌کنند و افراد بیشتری را به‌سمت پیج شما هدایت می‌کنند.

قبل از توضیح اینکه تعداد کامنت بالا و محتوای کامنت چطور اعتماد کاربران را جلب می‌کند و به صفحه شما اعتبار می‌دهد، بیایید باهم به چند نکته که باعث جلب اعتماد مشتریان و به تبع آن افزایش اعتبار پیج و درآمد شما می‌شود نگاهی بیندازیم.

ثابت کنید که واقعی هستید

برای اینکه بتوانید اعتماد فالوورهایتان را جلب کنید باید خود واقعی‌تان را به مخاطبانتان نشان دهید. مثلاً اگر پیج فروشگاهی دارید سعی کنید عکاسی از محصولات را خودتان انجام دهید و از مدل‌های ژورنالی کمتر استفاده کنید. به جز این می‌توانید از پشت صحنه کارهایتان هم پست بگذارید و آن‌ را به مردم نشان دهید تا نظرشان را برایتان کامنت کنند.

اگر به‌عنوان بلاگر یا اینفلوئنسر در اینستاگرام فعالیت دارید حتماً از خودتان فیلم و عکس بگذارید یا در لایو و استوری رودررو با فالوورهایتان ارتباط و تعامل داشته باشید.

نشان دادن محیط واقعی و پشت صحنه‌های کارتان به جز حس اعتمادی که به مخاطب می‌دهد یک نوع صمیمت خاصی را هم بین شما و فالوورهایتان ایجاد می‌کند که باعث افزایش تعامل آن‌ها با شما می‌شود و ترغیب‌شان می‌کند تا حس‌شان را نسبت به عکس یا ویدیوهای شما برایتان کامنت کنند.

پس تا جایی که می‌توانید با مخاطب راحت باشید و خود واقعی‌تان را در فضای مجازی به آن‌ها نشان دهید.

2

محصولتان را تضمین کنید

بیایید روراست باشیم! در نگاه اول، پیج‌های اینستاگرامی نوپا، به‌خصوص پیج‌های فروشگاهی که کامنت زیادی پای پست‌هایشان نیست، برای بیشتر ما غیرقابل اعتماد به‌نظر می‌آیند. برای اینکه حس اعتماد را به مخاطب القا کنید بهتر است برای کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید یک ضمانتی در نظر بگیرید. مثلاً به آن‌ها ضمانت تعویض یا عودت پول یا پشتیبانی رایگان بدهید.

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید انتشار رضایت مشتریان قبلی از کار شماست. اگر نگاهی به پیج‌های فروشگاهی بیندازید، حتماً هایلایت‌های رضایت مشتری را می‌بینید. این کار تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب اعتماد مشتری و اعتبار بخشیدن به پیج شما دارد. به‌غیر از این موارد، می‌توانید با خرید کامنت اینستاگرام در شروع کار بیزینس‌تان، راحت‌تر مراحل شناخته شدن در چشم مخاطب را طی کنید و زودتر راضی‌اش کنید تا از شما خرید کند.

از تولیدمحتوای آموزشی غافل نشوید

محتوای آموزشی معمولاً با استقبال خوبی از سمت فالوورها مواجه می‌شود، مخصوصاً اگر این محتوا را به‌شکل رایگان در اختیارشان قرار دهید. اینکه مردم بفهمند شما فقط دنبال پول درآوردن و فروش محصولتان نیستید هم اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند.

از طرف دیگر، میزان تعامل و کامنت گذاشتن برای این‌گونه پست‌ها بیشتر است و با به اشتراک گذاشتن آنها توسط افراد مختلف فالوورهای بیشتری پیدا می‌کنید و خودبه‌خود فروش و درآمدتان هم بیشتر می‌شود.

برند خودتان را بسازید

بعد از مشخص کردن نوع و هدف کلی پیج بهتر است برای برندسازی صفحه اینستاگرام‌تان وقت بگذارید. تبدیل کردن کسب‌وکارتان به یک برند اختصاصی بیشترین تاثیر را در جلب اطمینان و اعتبار بخشیدن به پیج اینستاگرامی شما دارد.

این کار را می‌توانید با کمک گرفتن از یک گرافیست و پیدا کردن تم جذاب و مشخصی برای پست‌ها و ظاهر کلی پیج شروع کنید.

3

کامنت بیشتر اعتبار بیشتر

همانطور که کمی قبل گفتیم بیشتر اعتبار پیج اینستاگرام شما را تعداد کامنت‌ها و محتوای آن‌ها تشکیل می‌دهد.

تعداد کامنت بالا به‌نوعی مهر تاییدی برای اعتبار شماست. بیشتر افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند نگاه مقایسه‌ای دارند و برای تصمیم گرفتن درباره فالو کردن یا نکردن یک صفحه، یکی از چیزهایی که مدنظر قرار می‌دهند تعداد کامنت ها و میزان مشارکت افراد است، هرچه این تعداد بیشتر باشد شانس بیشتری برای دنبال شدن هم خواهید داشت. در چنین شرایطی تعداد کامنت بالا برگ برنده شماست و اعتبار پیج شما را نشان می‌دهد.

البته گرفتن کامنت با روش‌های معمولی مثل تولیدمحتوای مستمر و تعامل با دیگران کمی زمانبر است و طول می‌کشد تا نتیجه دهد. خرید کامنت اینستاگرام در کنار این روش‌ها می‌تواند سرعت رشد پیج‌تان را چند برابر کند.

البته منظور ما از خرید کامنت، خرید کامنت واقعی است که توسط فالوورهایی گذاشته می‌شود که در اینستاگرام و پیج شما فعال باشند، نه فالوورهای فیکی که بعد از مدتی توسط اینستاگرام حذف می‌شوند.

ایران فالوور یکی از سایت‌های معتبر، متخصص و باتجربه‌ای است که سال‌هاست در زمینه خرید کامنت، لایک، بازدید و دیگر خدمات مربوط به اینستاگرام فعالیت دارد. ایران فالوور طی 7 سال فعالیت خود ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین بسته‌های فالوور فعال، واقعی و بدون ریزش را به مشتریان خود ارائه داده است.

اگر قصد خرید کامنت ایرانی و باکیفیت را برای صفحه اینستاگرامتان دارید می‌توانید به وب‌سایت ایران فالوور مراجعه کرده و بعد از بررسی بسته‌های متنوع آن، بسته‌ موردنیازتان را با پشتیبانی همیشگی تهیه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها