کد خبر: 650774
تاریخ انتشار :

3 کشور جذاب برای پرواز ارزان به انتخاب فلای تودی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سفر کردن با فشارهای اقتصادی شاید از نظرتان ممکن نباشد مخصوصا اگر پای یک کشور خارجی در میان باشد. اما دنیا جای پهناوری است و کشورهای جذاب و دیدنی بسیاری هستند که شاید نام و آوازه آنها نسبت به بقیه کمتر شنیده شده باشد اما برای گشت و گذار بسیار توصیه می‌شوند. این کشورها علاوه بر داشتن طبیعت زیبا و بکر، هزینه سفر به آنها متناسب با جیب‌هایتان خواهد بود. اگر می‌خواهید سفری دلپذیر و خاطره انگیز به کشوری خارجی داشته باشید و کمترین هزینه را بابت سفر به آن پرداخت کنید، مطالعه این مطلب را تا انتها از دست ندهید. .

مالزی |کشوری مدرن با زیربنای فرهنگ بومی

حتما نام کشور مالزی را برای تحصیل از زبان بسیاری از مردم شنیده باشید؛ در حالی که این کشور مملو از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیاری است که هر انسانی باید برای یکبار هم شده از این کشور دیدن کند. مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و با ورود به پایتخت این کشور می‌توانید تلفیق فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و مردمان چند زبانه را به خوبی در شهرهای این کشور به خوبی ببینید. از طرفی دیگر آسمان خراش‌های مدرن در کنار کوه‌های باشکوه و جنگل‌های بارانی حال و هوایی متفاوت ایجاد می‌کنند.

این کشور به دلیل داشتن چشم‌اندازهای بکر و دیدنی، حیات وحش متنوع، فرهنگ آشپزی غنی، بت‌های معروف در جزیره‌ها و... به یکی از پربازدیدترین مکان‌های دیدنی در آسیا تبدیل شده است. به همین دلیل عده‌ای از بازدیدکنندگان این شهر را برای زندگی و تحصیل انتخاب کرده‌اند و به لحاظ فرهنگی به عنوان کشوری با فرهنگ‌های مختلف شناخته می‌شود

اگر به مالزی سفر کردید از بازارهای پرجنب و جوش آن غافل نشوید و اگر برای رزرو هتل کوالالامپور اقدام کردید سعی کنید دسترسی مناسبی به جاهای گردشگری و دیدنی شهر داشته باشید. توصیه می‌شود که برای سفر کردن به مالزی پاییز تا اواخر بهار بهترین موقع برای رفتن به حساب می‌آید. برای گشت و گذار در مالزی 7 تا 10 روز زمان کافی خواهد بود.

سنگاپور | کشوری فرهنگی و مدرن

شاید نام کشور آسیایی سنگاپور را کمتر از کشورهای اروپایی شنیده باشید؛ در حالی که این کشور مملو از جاذبه‌های دیدنی است و مدرنیته در ظواهر شهری به خوبی دیده می‌شود. بسیاری از گردشگران سنگاپور را به دلیل تنوع فرهنگی، مذهبی و ترکیب جذاب تاریخ با مدرنیته، آن را برای دیدن انتخاب می‌کنند. با قدم زدن در سطح شهر، به خوبی متوجه خواهید شد که معماری‌های جدید با قدیم ترکیب شده‌اند و در کوچه‌ها و محله‌ها ردی از زندگی چینی‌ها و هندی‌ها به خوبی دیده می‌شود.

اگر به این کشور سفر کرده‌اید و می‌خواهید اوقات خود را به سرگرمی و فراغت بگذرانید، از جزیره سنتوزا، باغ وحش سنگاپور، باغ گیاه شناسی سنگاپور، سافاری شبانه سنگاپور، مارینا بی سندز و باغ ببر بالم حتما دیدن کنید. از سنگاپور انتظار نداشته باشید که شهری آرام و سوت و کور باشد، در واقع شلوغی این کشور یکی از دلایل مهم محبوبیت آن بین توریست‌ها به شمار می‌آید. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر برای رزرو هتل سنگاپور اقدام کرده‌اید در نزدیکی مرکز شهر و بازارهای آن اقامت داشته باشید. برای اینکه محل اقامتتان هزینه زیادی به شما تحمیل نکند ادامه مطلب را از دست ندهید.

تایلند | کشور طبیعت بکر و زنده

گردشگران بسیاری که به تایلند سفر کرده‌اند، آن را بهشتی رویایی با سواحل وسیع و دلپذیر توصیف کرده‌اند. این کشور با وجود اینکه سالانه توریست‌ها و گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند اما به لحاظ فرهنگی چندپاره نشده است. در تایلند می‌توانید فرهنگ بومی را در کوچه و بازار ببینید و از رنگ‌آمیزی بناها و خانه‌ها در کنار سرسبزی طبیعت لذت ببرید. پایتخت این کشور، بانکوک به عنوان یکی از شهرهای مدرن آن شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از ادیان، فرهنگ‌ها و تفکرات مختلف در آن دیده می‌شود. اگر می‌خواهید به در سواحل بکر این کشور قدم بزنید می‌توانید به پوکت بروید و حال و هوای استوایی را به خوبی درک کنید. برای مشاهده طبیعت بیشتر و جنگل‌های انبوه، شهر چیانگ مای چیانگ رای بهترین مقصد برای سفر خواهد بود.

برای اقامت در استراحتگاه‌های مجلل و محبوب می‌توانید به غرب این کشور و شهر هوآ هین بروید و بهترین اوقات آرامشبخش را داشته باشید. تایلند مجموعه‌ای از دیدنی‌های طبیعی و تاریخی است و برای اینکه بناهای تاریخی این کشور را ببینید و درک خوبی از فرهنگ بومی این منطقه داشته باشید، منطقه اوبون راتچا تاهانی به شما توصیه می‌شود. بهترین زمان برای سفر به این کشور از زمستان تا اواخر بهار خواهد بود اما اگر می‌خواهید کمترین هزینه را برای رزرو هتل خارجی و بلیط هواپیما پوکت بپردازید باید در روزهای غیرتعطیل و عادی برای سفر این کشور اقدام کنید. طبق گفته‌های گردشگران برای بازدید این کشور و داشتن تجربه‌ای کامل از تمامی جاذبه‌های دیدنی، بین 7 تا 15 روز لازم است تا به مهمترین بخش‌های این کشور را از نزدیک ببینید.

رزرو هتل خارجی ارزان

برای رزرو هتل خارجی توصیه می‌کنیم که 3 تا 4 هفته قبل از سفرتان آن را رزرو کنید تا قیمت آن بالا نرود.

در روزهای تعطیل و فصل‌های پرطرفدار برای سفر، اقدام به رزرو هتل خارجی نکنید و روزهای عادی و کم تردد بهترین انتخاب برای رزرو هتل خارجی محسوب می‌شوند.

از سامانه‌های فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل مانند فلای تودی برای رزرو هتل خارجی استفاده کنید تا از تخفیف‌های ویژه هتل های خارجی استفاده کنید.

فلای تودی همچنین امکان مقایسه هتل‌ها را برای کاربران ایجاد کرده‌ تا بتوانند بهترین رزرو هتل را داشته باشند.

قبل از رزرو هتل خارجی بودجه و زمان خود را مشخص کنید تا نیازهای خود را برای اقامت درنظر بگیرید. برای اینکه هتلی متناسب با انتظاراتان را پیدا کنید از فیلترهای رزرو هتل در فلای تودی غافل نشوید. در قسمت فیلترها می‌توانید محل موردنظر، امکانات، دسترسی و نوع هتل را مشخص کنید.

اگر در سفر تنها هستید و می‌خواهید در هزینه‌هایتان به مقدار خوبی صرفه جویی شود، هنگام رزرو هتل خارجی به هاستل‌ها هم سر بزنید. هاستل‌ها مانند خوابگاه‌ها هستند که به دلیل مشترک بودن امکانات قیمت رزرو آنها ارزان‌تر تمام می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها